התקיפה בארגנטינה

הרב דוידוביץ': "המניע היה שילוב של כמה גורמים"

הרב גבריאל דוידוביץ', ששוחרר אמש מבית החולים שם אושפז לאחר שהותקף ונפצע קשה, אומר בראיון כי הרקע עדיין לא ברור, וכי הוא ממתין לתשובות מהמשטרה המקומית (בעולם)

הרב דוידוביץ' (צילום: אבי אוחיון, לע"מ)

מה היה המניע לתקיפת הרב דוידוביץ', רבה הראשי של ארגנטינה? אחרי ששוחרר אמש מבית החולים, אומר הרב כי הוא אינו יודע מה היה הרקע לתקיפה האכזרית, בשלה אושפז במצב קשה.

"זה יכול להיות זה ויכול להיות זה, אולי הכול ביחד. אני באמת לא יודע מה קרה", אמר הרב בראיון לכאן חדשות לאחר שנשאל אם הרקע פלילי או אנטישמי.

הרב הוסיף, "יכול להיות שזה היה ערבוב בין הדברים. אני מחכה שהמשטרה תגיד לי מה קרה, למה ומי. מחכה שיתפסו את האנשים ושהם יגידו למה עשו כזה דבר".

בתגובה לדיווחים כי המשטרה המקומית כבר עצרה חלק מהחשודים, אמרו בסביבתו של הרב כי הם לא עודכנו על כך. יצוין כי בקהילה היהודית החליטו להציב מאבטחים ליד בית הרב.

לפני מספר ימים, הביאו בעיתון ידיעות אחרונות ציטוטים מפיו של הרב, ששחזר את התקיפה. "התעוררתי בבהלה לקול רעשים בחדר השירותים שצמוד לחדר השינה שלי", סיפר הרב.

"ניגשתי לחדר השירותים ושם אני מוצא את עצמי עם אדם שנכנס מחלון צר של השירותים שפונה לרחוב. ניסיתי להיאבק בו. רצתי לפתח הבית, פתחתי את הדלת וצעקתי 'הצילו'.

הרב שחזר: "באותו רגע נכנסו לבית שאר חברי הכנופייה, שמנתה שבעה בסך הכל. הם השכיבו אותי על הרצפה, עם הפנים כלפי מטה. התחננתי שיתנו לי לנשום. הם כיסו לי את הראש והתחילו לדרוך עליי ולבעוט בי. כאן איבדתי את ההכרה".

יצוין כי בניגוד לדעה הרווחת כי מדובר בתקיפה אנטישמית, במשטרת בואנוס איירס סבורים כי ייתכן שמדובר באירוע פלילי, וכפי שדווח לראשונה ב'כיכר השבת' כי הרב קיבל איום על רקע סיפור של 'גט כפוי'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר