תפנית דרמטית בחקירה

בן המשפחה שנעצר בחשד לרצח בני הזוג כדורי - משוחרר

המשטרה תשחרר היום למעצר בית את החשוד ברצח בני הזוג כדורי ז"ל בחודש שעבר וזה לאחר שמעצרו הוארך שוב ושוב: "אצבע המעצרים קלה על ההדק, זה צריך להטריד כל אזרח" (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
החשוד בבית המשפט (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

כשבועיים לאחר שנעצר בקול רעש גדול, בחשד שרצח את בני הזוג יהודה ותמר כדורי ז"ל, המשטרה תשחרר היום (שלישי) את קרוב המשפחה.

לפני כשבועיים הודיעה המשטרה על התפתחות בחקירת רצח בני הזוג כדורי ז"ל, בני זוג קרובי משפחה של הנרצחים, נעצרו בחשד לרצח ושיבוש חקירה. ימים לאחר מכן שוחררה קרובת המשפחה אך בית המשפט השלום בירושלים האריך את מעצרו מעת לעת.

אך הבוקר נרשמת תפנית דרמטית בחקירה כאשר המשטרה הודיעה לפרקליטו כי החליטה לשחרר אותו בתנאים מגבילים וללא הגעה לדיון בבית המשפט.

טרם ברור מה הוביל את המשטרה לשחרר את החשוד המרכזי, אך אפשר להעריך כי המשטרה רחוקה מלפענח את תיק רצח בני הזוג כדורי.

עורכי הדין שי לוי, שלומי לוי וגיא מימון אמרו בתגובה ל"כיכר השבת": "אצבע המעצרים קלה על ההדק, זה צריך להטריד כל אזרח במדינת ישראל".

לדבריו: "עוול בלתי נסלח נגרם לחשוד שנעצר ובסופו של יום משוחרר, הוא ובני משפחתו נפגעו קשות מהחקירה. אל היה שום צורך במעצר, אל היה חשד סביר, אפילו קלוש, למעורבותו באירוע".

כבר עם מעצרו, בני משפחתו דחו את האשמות כי הוא הרוצח. בפתח אחד מהדיונים בבית המשפט אמר קרוב משפחתו: צריך להפעיל קצת הגיון ושכל מעבר לנימוקים הפשטניים והחוקיים. יכול גם להיות שהם תמימים, הוא אברך, כל הזמן לומד והיא מתעסקת עם הילדים. הם לא מנוסים בכל התכסיסים של בית המשפט ושל המשטרה. מאוד יכול להיות שאולי הם לא מדברים נכון ולא מתבטאים נכון. להתעקש על זה במקום לתפוס את הרוצח, זה נראה לי לא...".

כזכור, בחודש שעבר המשטרה מצאה את בני הזוג, הרב יהודה ותמר ז"ל, מתים בדירתם בשכונת ארמון הנציב בירושלים.

מדובר בבני זוג שחזרו עם משפחתם בתשובה לפני כמה שנים, ובניהם הינם תלמידי ישיבות. כדורי שימש כרואה חשבון בכיר לישיבות וכוללים רבים.
הם אותרו כשעל גופם סימני אלימות. צוות מד"א שהגיע למקום, מצא את השניים מחוסרי הכרה - ונאלץ לקבוע את מותם בזירה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר