תבע ונתבע

בל"ד תובעת 280,000 שקלים מעמית סגל

המפלגה הערבית הגישה את תביעת הדיבה נגד הפרשן הפוליטי הבכיר, לאחר שכינה אותם "ארגון טרור". במפלגה הסבירו: "לא ניתן שיפגעו בלגיטימציה של בל"ד" (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
עמית סגל (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

אחרי שהפרשן הבכיר תבע דיבה את יצחק לאור, ע"ס - 140 אלף שקל, היום (שלישי) מפלגת בל"ד תובעת תביעת לשון הרע את עמית סגל על סכום של - 280 אלף שקל.

מפלגת בל"ד הגישה הבוקר (שלישי), תביעה בבית משפט השלום בנצרת, כנגד העיתונאי עמית סגל, בעקבות אמירותיו בערוץ שלו - ערוץ 12 וגם בטור בשבועי שלו ב'ידיעות אחרונות', על מפלגת בל"ד, כאשר הוא קרא להם "ארגון טרור", לאחר שביקשו מסגל ומהערוצי התקשורת להוריד את הכתבה ולא נענו, עכשיו, בתביעה לביה"מ הם דורשים כי סגל וגופי התקשורת יורידו את הכתבה, ובנוסף ישלמו פיצוי בסכום של - 280 אלף ש"ח.

ד״ר מטאנס שחאדה מעומד מטעם מפלגת בל״ד לכנסת אמר: "המדיניות של בל״ד, לאורך השנים, הייתה שלא להגיש תביעות כנגד המסיתים. כדי לא להפוך את הויכוח הפוליטי, לוויכוח משפטי יבש. אך סגל הידוע בהשתייכותו לימין עבר את הגבול, והשתמש במעמדו על מנת לפגוע במפלגה בתקופת בחירות. לא ניתן שיפגעו בלגיטימציה של בל״ד".

עו״ד חאלד תיתי, שהגיש את התביעה בשם בל"ד אמר: העיתונאי עמית סגל ניסה להשתמש בהוראות סעיף 7א לחוק יסוד הכנסת (פסילת רשימה לכנסת) בכדי להסביר את דבריו, זאת על אף שבל״ד צלחה את מבחן בג״צ פעם אחר פעם. ואין להשלים עם הניסיון להלביש את הכינוי ארגון טרור למפלגה לגיטימית הפועלת לפי חוק.

כזכור, לפני כשבוע, סגל עצמו הגיש תביעה נגד בכיר לשעבר ב'הארץ', יצחק לאור. בציוץ בטוויטר עדכן סגל: "הגשתי הבוקר לביהמ"ש השלום בהרצליה תביעת לשון הרע על סך 140,059 ש"ח נגד בכיר "הארץ"״ עד לאחרונה, יצחק לאור, שכינה אותי שלשום בפייסבוק "א. היטלר".

"הגיע הזמן לשים קץ אחת ולתמיד לתופעה בזויה שהפכה לשגרה. כאן לא ישוו יותר יהודים לנאצים", הוסיף עמית סגל. "מי שישווה - ישלם, והרבה".

בתגובה לאתר מאקו אמר לאור: "לכמה שעות התנוססה תגובה שלי, הומוריסטית, לא כל כך מוצלחת, ככל הנראה, על חוצפתו של בעל הכוח, ע. סגל, להשתמש בכוחו, כדי להסית נגד מיעוט לאומי בעזרת שורה של שקרים. חיכיתי לראות אם חדשות 12 יתנצלו על האלימות של סגל ולצערי הרב נראה שמותר להם הכל, כשמדובר בערבים. הבדיחה, כאמור, לא עבדה. יכולתי לכתוב: אין קשר בין הפרשן לפרשנות. יכולתי להיות יותר שנון. צר לי על התעלול הלא מוצלח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר