לקראת הקמפיין

בצוות ההיגוי של 'יהדות התורה': ח"כים, יועצים ועיתונאים

הקמפיין של 'יהדות התורה' יכיל מסרים אחידים, אך ינוהל עם צוותי היגוי שונים ומטות נפרדים, ל'דגל התורה' ו'אגודת ישראל'. "כיכר השבת" בפרסום ראשון עם השמות, השיטות וסרטוני הדיגיטל (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
מקלב, ליצמן, גפני ופרוש (צילום: Yehuda Haim/Flash90)

ב'יהדות התורה' מחממים מנועים לקראת הבחירות לכנסת ה-21, כאשר למרות האחדות השוררת בין 'דגל התורה' ו'אגודת ישראל', הרי שהקמפיין שיכיל אמנם מסרים אחידים, יתנהל עם צוותים שונים ומטות נפרדים ל'דגל ו'אגודה' מתוך מטרה למקסם את הכוח החרדי.

לידי 'כיכר השבת' הגיעו שמותיהם של האישים שילוו את קמפיין המפלגות, כאשר כבר בימים אלה הם עובדים על הסלוגנים שילוו את הקמפיין.

את צוות ההיגוי של 'דגל התורה' מובילים בראש ובראשונה חברי הכנסת של המפלגה ולשכותיהם - היו"ר משה גפני והח"כים אורי מקלב ויעקב אשר.

לצדם, בין החברים שמונו בימים האחרונים לחברי ועדת ההיגוי וההסברה, ניתן למנות את שבתי מרקוביץ', יצחק פריימן, משה שיפמן, ירח טוקר, ישראל מאיר, יוני איזנשטין, איציק גרין, אברימי רוזנטל, אריה זיסמן וישראל פרידמן.

את המערכה ב'אגודת ישראל' מובילים חברי הכנסת ולשכותיהם - יעקב ליצמן, מאיר פרוש, ישראל אייכלר ויענקי טסלר. את צוות ההסברה מובילים: יעקב איזק, יהושע וינברגר, אברימי לוריא ושמוליק שוק. בצוות ההיגוי חברים: חנוך זייברט, יוסי דייטש, אפרים וובר ושיקי מנדל.

בימים אלו, פחות מחודשיים לבחירות, נראה כי המושכים בחוטים, יועצי התקשורת והדוברים למיניהם הפנימו כי המערכה כבר בעיצומה כך שרובם ככולם כבר שריינו לעצמם ח"כ או שניים אותם הם ילוו במערכה הקרובה.

יצוין כי ככל שמתקרבים לבחירות, נשכרים היועצים למיניהם ונחתמים החוזים עם משרדי המיתוג והפרסום. אלו, עושים את מלאכתם בשלל דרכים, חלקן גלויות וברורות כמו עולם הפרסום הישן, אך חלק ניכר מהמאמצים מושקע בקידום ברשת או משווק בצורה עיתונאית תמימה - בהודעת 'סמסים' חדשותיים ובציוצים עיתונאיים לכאורה אובייקטיביים, אך בעלי נטייה מובהקת לצד המעדכן.

ב'דגל התורה' הוחלט לא לשכור בשלב זה משרד פרסום רשמי שילווה את המפלגה, אך במקביל ל'כיכר השבת' נודע כי במפלגה הוחלט לראשונה להשקיע גם בדיגיטל, בין היתר באמצעות סרטונים חדשניים ועדכניים, שיופצו ברשתות החברתיות.

צוותי ההיגוי וההסברה של 'דגל התורה' יתכנסו לישיבה ראשונה ביום חמישי בבית 'דגל התורה' בבני ברק.

ב'אגודת ישראל' לעומת זאת כפופים למשרדו של אברהם בריסק – בולטון פוטנציאל שיובילו את הקמפיין של המפלגה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר