94% אחוזים

ברוב גדול: 'עטרת שלמה' שרדה ביקורת פתע

בסוף סדר ב', בהיכל כולל 'עטרת שלמה' במודיעין עילית, המונה למעלה מ-800 אברכים, נערכה בהפתעה ביקורת של פקחים - שבחסדי שמים הסתיימה בהצלחה אדירה (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
היכל כולל 'עטרת שלמה' (צילום: יעקב נחומי - פלאש 90)

הצלחה גדולה לכולל 'עטרת שלמה' במודיעין עילית: הערב (שלישי) התקיימה בהיכל הכולל, המונה למעלה מ-800 אברכים, ביקורת של פקחי משרד החינוך ובחסדי שמיים עבר הכולל את הביקורת בהצלחה.

אברכי הכולל התייצבו לקראת סוף סדר ב', החל מהשעה 18:30, עברו לפני הפקחים והציגו את תעודותיהם. ל'כיכר השבת' נודע, כי בבידוק נכחו רוב מוחלט של אברכי הכולל והביקורת הסתיימה בהצלחה עם למעלה מ-94 אחוזי נוכחות.

אחד מהאברכים מציין בפני 'כיכר השבת' כי הצלחת הביקורת גדולה שבעתיים לאחר שהביקורת נעשתה בהפתעה גמורה. בנוסף, מציין האברך כי הביקורת נעשתה לקראת סוף הסדר מה שהגביר את החשש להיעדרותם של חלק מהאברכים.

בעבר עלו טענות בקרב גורמים בכירים בעולם הישיבות על הביקורות הקודמות שנערכו בסביבות חג הפורים וחג החנוכה תוך שמרבית הבחורים שהו בחג בביתם.

יצוין כי בימים אלו כאשר ישיבות וכוללים רבים מאמצים את ההתרמה בשיטת המצ'ינג, גובר החשש שבעתיים מביקורת פתע של משרד הדתות בעת היעדרותם של חלק מתלמידי הישיבה או הכולל שמתגייסים להצלת המוסד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר