בתגובה לבלוני הנפץ

חיל האוויר תקף יעדי טרור של חמאס בעזה

מטוסי קרב וכלי טיס של צה"ל תקפו הערב (שלישי) שורת יעדי טרור במתחם צבאי של החמאס בצפון רצועת עזה, זאת בתגובה לבלוני הנפץ ששוגרו היום מרצועת עזה (צבא וביטחון)

תקיפה בעזה (צילום ארכיון: נתי שוחט, פלאש 90)

חיל האוויר תקף הערב (שלישי) שורת יעדי טרור במתחם צבאי של החמאס בצפון רצועת עזה, זאת בתגובה לבלוני הנפץ ששוגרו מרצועת עזה.

דובר צה"ל מסר כי מטוסי קרב וכלי טיס של צה"ל תקפו מספר יעדי טרור במתחם צבאי של ארגון הטרור חמאס בצפון רצועת עזה. התקיפה בוצעה כתגובה לבלוני הנפץ ששוגרו מרצועת עזה.

עוד נמסר כי "צה"ל רואה בחומרה רבה כל ניסיון לפגיעה באזרחי ישראל וימשיך לפעול בתקיפות כנגד פעולות טרור אלו. ארגון הטרור חמאס נושא באחריות על כל הנעשה ברצועת עזה וממנה".

שעות ספורות קודם לכן התפוצץ מטען חבלה ששוגר עם זר בלונים מרצועת עזה ליד קיבוץ במועצה האזורית שער הגנב. איש לא נפגע ולא נגרם נזק. זהו המקרה השלישי היום של שיגור בלוני נפץ מהרצועה.

אתמול תקפו מסוקי קרב של צה"ל שתי עמדות תצפית של החמאס בדרום רצועת עזה בתגובה לשיגור בלוני נפץ. לאחר מכן התפוצצו שני בלוני נפץ באוויר בשטח המועצה האזורית אשכול. איש לא נפגע ולא נגרם נזק.

גם שלשום תקף צה"ל עמדת חמאס בצפון רצועת עזה בתגובה להשלכת מטעני חבלה לעבר גדר המערכת. במוצאי שבת תקף צה"ל שתי עמדות של החמאס בתגובה לזר בלונים שנשאו מטען חבלה ושוגרו לעבר ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר