סקר 'כאן'

ליברמן לא עובר את אחוז החסימה; פייגלין נכנס

תוצאות סקר 'כאן' שהתפרסם הבוקר מעלים כי מפלגת 'זהות' של משה פייגלין עוברת את אחוז החסימה וליברמן לא, נתניהו מתחזק, כחול-לבן יורדת, והחרדים עומדים על המקום (סקרים)

מישאל לוי | כיכר השבת |
משה פייגלין (צילום: פלאש 90)

הבוקר (רביעי) פורסם ב'כאן' סקר חדש, עבור התוכנית - 'קלמן-ליברמן', המוגשת בערוץ כל בוקר על ידי העיתונאים: אסף ליברמן וקלמן ליבסקינד. בסקר הנוכחי, 'הליכוד' מתחזק במנדט לעומת הסקר הקודם, מפלגת 'כחול-לבן' נחלשת ב-2 מנדטים ומפלגת 'זהות' בראשותו של משה פייגלין מפתיעה, עוברת את אחוז החסימה, ומקבלת 4 מנדטים.

המפלגות החרדיות נשארות באותו מצב ועומדות על - 13 מנדטים. מהסקר עולה עוד כי גוש הימין גודל ל-61 מנדטים.

ואלו התוצאות: כחול לבן - 35, הליכוד - 30, חד"ש תע"ל - 8, יהדות התודה - 7, העבודה - 7, הימין החדש - 5, ש"ס - 5, מרצ - 5, כולנו - 5, איחוד הימין - 5, רע"מ בל"ד - 4 ,זהות - 4.

אלו שלא עוברים את אחוז החסימה בסקר הם מפלגות: 'ישראל ביתנו' של ליברמן ו'גשר' של אורלי לוי, כאשר כל אחת מן המפלגות מקבלות 2% בלבד.

בשאלת ההתאמה לראשות הממשלה, בנימין נתניהו מוביל על בני גנץ, 45% מהמשתתפים ענו כי הם רוצים את נתניהו, ו-39% השיבו כי גנץ יותר מתאים.

עוד נבדק בסקר, האם בעקבות הגשת כתב אישום כנגד ראש הממשלה, יגברו הסיכויים שתצביע דווקא לליכוד? 58% השיבו כי הדבר לא ישפיע עליהם לכאן או לכאן, 30% השיבו כי זה יקטין את הסיכויים, ו-12% השיבו כי זה יגדיל את הסיכוי להצביע ל'ליכוד'.

הסקר נערך אתמול (שלישי), הוזמן על ידי 'כאן', ובוצע ע"י מכון המחקר TNS הסקר נערך באינטרנט ו-543 אנשים ענו בפועל מתוך 1,528 איש. מרווח הטעות הוא 4.4%.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר