"התחנני" - השמחה!

מתוך הודיה לה':הכנות למסע שה"ת לרשב"י

קורת רוח רבה מהצלחת הקמפיין * כעת כובד המשקל בהנהלה מתרכז בהכנות לנסיעת הגר"ח לרשב"י יחד עם תורמים בודדים, שיורשו להצטרף למסע ההודיה (חרדים)

נסיעה קודמת של שר התורה (צילום: באדיבות המצלם | איחוד הצלה)

יום ו' שעה 11:00

לאחר הצלחת הקמפיין שלכל הדעות, עלה מעבר לצפיות, כעת כובד המשקל בהנהלה מתרכז בהכנות לנסיעת הגר"ח לרשב"י יחד עם תורמים בודדים, שיורשו להצטרף למסע ההודיה - פרטים בהמשך.

יום ה' שעה 01:10

רגעי השמחה
השמחה במטה

יום ה' שעה 21:00

התפתחות דרמטית במערכה הגדולה להצלת רשת הכוללים הגדולה 'יששכר באהלך' בביתו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א, לאחר ההצלחה האדירה של מגבית התחנני וההיענות הרבה בקרב עם ישראל שנרתם במלא עוזו למען הצלת האברכים עמלי התורה, קיבל הגר"א וייסבורד מנהל הרשת טלפון מיוחד מניו יורק ועל הקו היה גביר שתמך בעברו ברשת וסיפר כי נחשף למגבית והודיע כי הוא לוקח על עצמו להכפיל כל תרומה שתתרם מעתה. "יד ה, היא זאת" אומרים בני ביתו של מרן הגר"ח שליט"א "כשהגיעו ל22 מליון הופסקה ההכפלה, וכל תרומה הייתה כפי שנתן אותה התורם, ללא הכפלה. נכנסנו לחדרו של מרן שליט"א וסיפרנו לו כי ישנה היחלשות בתרומות, מרן בירך בס"ד בהמשך המגבית והגדלת היעד, דקות לאחר מכן קיבל הגר"א וייסבורד שליט"א את השיחה המיוחדת" כזכור, המגבית נפתחה בבית מרן שר התורה שפרץ בבכי כששמע את מצוקת האברכים והודיע כי יסע ביום שלישי הקרוב להעתיר בתפילה על התורמים בציונו של רשב"י במירון

בעקבות ההיענות הרבה למגבית התחנני של רשת הכוללים הגדולה בעולם 'יששכר באהלך' נכנסו מנהלי הרשת לביתו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א שערב וטרח להצלחת המגבית ההיסטורית שנועדה להעמיד את הרשת על הרגליים, לאחר שמפטירתו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן זצוק"ל נקלעה הרשת לקשיים כלכליים.

מרן שר התורה כששמע על ההירתמות של כלל ישראל שבהמוניהם נותנים ממונם ומהונם לצורך החזקת התורה, הורה על מנהלי הכוללים להעלות את יעד המגבית ל-28 מיליון שקלים כדי לקיים את מקום התורה הגדול בעולם, וביקש לפרסם בשמו שכל אדם שייתן מהונו לטובת חיזוק מקום התורה האדיר הזה יוזכר שמו בתפילה על ציונו של הרשב"י במירון כחלק מהמסע ההיסטורי של מרן שר התורה בשבוע הבא.

כזכור, מרן שר התורה הודיע לפני מספר שבועות שלמען הצלחת המגבית החשובה ייסע לראשונה מזה כ35 שנה להעתיר בתפילה ובתחנונים עבור התורמים ועבור אלפי האברכים ובני משפחותיהם המוסרים נפש על לימוד התורה מתוך דחק עצום.

יום ה' שעה 13:06

קמפיין המאצ'ינג של 'יששכר באוהליך' שוב שובר שיאים, בעקבות פניות רבות של עמך בית ישראל, להקדיש תרומות כהכרת הטוב למרן הגר"ח קנייבסקי שהבטיח לאחר 30 שנה לערך שיסע למירון לקבר הרשב"י להעתיר על התורמים, בחפ"ק הקמפיין נענו לבקשה ופתחו דף תרומה ייעודי בו יוכלו התורמים להקדיש את תרומתם כהכרת הטוב למרן שר התורה. תוך שעות ספורות נתרמו למעלה מחצי מליון ש"ח.

כנסו לכאן>>

יום ד' שעה 16:36

כנסו לדף הקמפיין >>

יום ד' שעה 13:13

אברך התקשר להתרים נדיב, הוא תרם כמה אלפי דולרים וביקש את מספר החשבון של האברך כי שמע ממנו שלא קיבל כמה חודשים משכורת, האברך סירב וביקש כי יתן גם את הכסף שחשב לתת לו עבור המגבית - יש כאן את כח ההכפלה, זה בל תשחית לבזבז את זה... - אשריכם ישראל כנסו לדף הקמפיין >>

יום ד' שעה 12:13

עולם התורה נושא עיניים להצלחת המגבית להצלת רשת הכוללים "יששכר באהליך" בראשות הגר"א ויסבורד שפרסם הבוקר הודעה רוויה באמונה לכל העוסקים במלאכת הקודש:

"בוקר טוב לכולכם ברוך ה ' שהגענו עד הלום אבל ברור שצריך להמשיך ולפעול כל מה שאפשר עד לסיומה המוצלח של המערכה , כל ההשתדלויות מצוינות וכולכם חיילים בלתי מצויים אבל החשוב מהכל ובזה תלוי' ההצלחה הגדולה זה להזכיר לעצמנו מדי קצת זמן שאנחנו תלויים ברצונו ית ' כי הוא ית ' הבעה"ב האמיתי והוא הכל יכול , וכמה שנזכור את זה יותר כך יהיו יותר ויותר הצלחות , תשמרו על עצמכם ובשם ה ' נעשה ונצליח".

קריאת קודש יצאה מבתי מגדו"י ליטול חלק במגבית "התחנני", חדרי המצב המאובזרים בטלפונים ומיחשוב החלו לפעול במשנה מרץ בכל סניפי הכוללים.

כנסו לדף הקמפיין >>

  • חיזוק ו'תענית דיבור'

בהיכלי הכוללים של "יששכר באהליך" הוכרז על חיזוק בלימוד התורה, כאשר בני משפחות האברכים נרתמים גם הם, ומקדישים זמני תפילה ולימוד להצלחת המגבית, לרומם את קרן עמלי התורה. יזמה יחודית נרשמה בחלק מהיכלי הכוללים ברשת, לפיה הלימוד היום החל מתוך 'תענית דיבור' ולימוד רצוף. "לצד ההשתדלות המעשית לאיסוף הכספים", מסבירים יזמי הענין, "מאמינים אנו כי לסיעתא דשמיא אמיתית נזכה ע"י חיזוק בלימוד ותפילה. תורה תהא אומנותנו – וקל בעזרתנו"!

הקמפיין החל >>

באופן רשמי נפתחה המגבית אתמול, בסבב שנערך בבית מרנן ורבנן זקני הדור וחברי מועצת גדולי התורה , אשר צירפו את ברכתם למכתבו של מרן שר התורה , ופתחו את המגבית בהרמת תרומה בת 1000 שקלים לטובת עמלי התורה.

במגבית ניתן ליטול חלק דרך המתרימים בהיכלי כוללי "יששכר באהליך" בארץ, נציגי המגבית בבתי הכנסיות והריכוזים החרדיים בארץ, או באמצעות קו טלפוני יעודי שמספרו 8002*, וכן בהעברה בנקאית, בעמדות "נדרים פלוס" ו"קהילות" בהיכלי התורה ובתי הכנסיות, או דרך הפלטפורמה הממוחשבת המאושרת של חברת "קוזמאצ'".

  • כתבי בקשה לתפילה ההיסטורית במירון

בהנהלת הכוללים מדווחים, כי הפרסום אתמול ב"יתד נאמן" בדבר האפשרות להעביר בקשות לישועה לידי מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי שליט"א בתפילתו הצפויה בקבר הרשב"י במירון עורר הד עצום, ורבים רבים מבקשים ליטול חלק בהזדמנות הנדירה. כפי שפורסם אתמול, כלל משתתפי המגבית זכאים להיכלל בזכות זו, ושמם יוזכר בתפילת מרן שליט"א לברכה כללית ישועה והצלחה בכל עניניהם. התורמים מתבקשים איפוא להעביר את שמותם בצורה מסודרת, בכל דרכי ומוקדי התרומה.

עם זאת, זכות מסירת "כתב בקשה" הכוללת מסירת שמות ובקשות בפרטות, תוענק למשתתפים בתרומה בת 1000 שקלים לכל הפחות, אותם ניתן לחלק לתשלומים עד 24 חודשים, והם יועברו לידי מרן שליט"א לתפילתו בציון. את כתבי הבקשה ניתן יהיה למסור לנציגי המגבית, בקו הטלפון, או לשלוח אותם באמצעות פקס שמספרו 02-9994429, או לכתובת דואר אלקטרוני: miron@gmail.com8002. כתב הבקשה התפרסם אתמול, וכן מתפרסם היום בגליון "יתד נאמן".

בתוך כך, צוות הארגון מטעם "יששכר באהליך" שוקד על תיאום וארגון מעמד התפילה ההיסטורי של מרן במירון, אשר יתקיים אי"ה, וככל הנראה, במהלך השבוע הבא, פר' ויקרא. כפי שפורסם אתמול, ע"פ המתוכנן, מרן שליט"א יגיע עד פתח הכניסה לחצר הציון באמצעות רכבו, ומשם יכנס לציון הקדוש. לפי הוראת המשטרה, החל מבוקרו של אותו יום, לא תותר כניסת רכבים למתחם כולו. מרן שליט"א יפקוד את ציון הרשב"י, כאשר במקביל, יוקם אוהל יעודי אשר יחובר בפועל למתחם הציון, כך שמתחם הציון למעשה "יורחב" למשך מספר שעות. אוהל התפילה שיוקם לקראת המעמד יהיה סטרילי ותחום, והכניסה אליו תותר אך ורק לבעלי אישור כניסה שיונפק ע"י הנהלת רשת הכוללים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר