יאבדו את הרוב הרוסי?

המופתי: תוך 15 שנה - המוסלמים יהיו שליש

יושב ראש מועצת המופתים של רוסיה, גאינוטדין, אמר בדבריו כי הערכות שלו לקראת ה-15 שנים הקרובות הם שהמוסלמים יהיו כמעט 50 מיליון, ויהוו 35% מהאוכלסייה (חדשות, בעולם)

מסגד ברוסיה (צילום: shutterstock)

המופתי הרוסי, רביל גאינוטדין, העריך בכנס בפרלמנט התחתון של רוסיה כי בתוך 15 שנה אוכלוסיית המוסלמים ברוסיה תשלש את עצמה, והמופתי קר לציבור המוסלמים, להתחיל לבנות מסגדים חדשים. כך מדווח העיתון הרוסי הגדול - Moscow Times.

יושב ראש מועצת המופתים של רוסיה, גאינוטדין, אמר בדבריו כי הערכות שלו לקראת ה-15 שנים הקרובות, מבוססות על מחקרים של מומחים, שבדקו את הנושא לעומק. הם בדקו את האזורים ברוסיה שם יש רוב מוסלמי, כמו בצפון הקווקז, ובהרי טטרסטן, שם, שיעורי הלידה הם מהגבוהים שיש ברוסיה.

כיום, חיים ברוסיה קרוב ל-150 מיליון אנשים, ולפי ההערכות, כ-15 מיליון מהם מוסלמים, שזה שווה ערך, ל-10%, ולפי שיעור הילודה הגבוה הם עומדים לשלש את כמות המוסלמים, ולהגיע ל-45 מיליון מוסלמים בממלכה הרוסית.

גאינוטדין אמר את דבריו, והוסיף, כי צריך להיערך לכמות המוסלמים הגדולה שהולכת להצטרף, ולכן חייבים כבר מעכשיו להתחיל לבנות עבורם בתי תפילה, ומסגדים. בכיר בכנסיה הנוצרית שהיה בכנס אף הוסיף, כי לצערו נראה שעוד כ-30 שנה כבר לא יהיה רוב של נוצרים ורוסים ברחבי רוסיה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר