פרסום ראשון

מחריף הקרע; פעילי ש"ס בעצומה נגד ראש עיריית אשדוד: "כבד את השבת"

חילולי השבת המתרבים באשדוד ורצונו של ראש העיר יחיאל לסרי לפטר את סגנו מש"ס הנלחם במגמה זו, הובילו פעילים ספרדים בעיר לארגן החתמה על עצומה נגד לסרי (אקטואליה)

אבי רבינא | כיכר השבת |
סגן שר האוצר ח"כ כהן מש"ס חותם על העצומה (באדיבות המצלם)

פרסום ראשון: בעקבות המתח החריף בין ראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי לבין יו"ר סיעת ש"ס אבי אמסלם, על רקע מאבקו של האחרון בחילולי השבת המתרבים בעיר, יצאו פעילי שבת ספרדים בעצומה המחזקת את אמסלם וקוראת ללסרי לכבד את השבת בפרהסיה הציבורית בעיר.

את מבצע ההחתמות החלו פעילי השבת בכינוס הבחירות של ש"ס שהתקיים אמש באשדוד. ל'כיכר השבת' נודע כי ח"כים ופעילים רבים כבר הצטרפו לעצומה העממית, ובהמשך השבוע צפויים לחתום עליה עוד רבים מתושבי העיר שזועמים על היחס של לסרי לשבת, לדבריהם.

העצומה
העצומה
הגדלה

תחת הכותרת "אשדוד מכבדת את השבת", כתבו הפעילים: "גם אני מצטרף לציבור מכבדי השבת והמורשת היהודית וקורא בזאת לראש העיר ולכל חברי מועצת העיר, לפעול למען כבוד השבת בפרהסיה הציבורית בעיר אשדוד".

על רקע איומי ההדחה נכתב עוד בעצומה: "כמו כן, הריני מחזק את ידיו של יו"ר סיעת ש"ס באשדוד הרב אבי אמסלם הי"ו שמוסר נפשו ופועל רבות בעשייה העירונית למען כבוד השבת וחיזוק המסורת היהודית באשדוד, תהי משכורתו שלימה מן השמים", לשון העצומה.

נאומו של דרעי, אמש (באדיבות המצלם)

כזכור, גם יו"ר ש"ס השר אריה דרעי בחר להתייחס בנאומו אמש באשדוד למאבק השבת ולאיומי ההדחה של לסרי נגד אמסלם, ואמר: "שאף אחד לא יחלום, שלא יעלה בדעתו, שאני אחליף את אבי, הוא נלחם על הזכויות של הציבור, על קדושת השבת".

"ראיתי שלטים ביבי צריך אריה חזק, אני אומר שאנחנו צריכים אבי חזק. הכל זה נסיונות, אל תירא ואל תחת", חיזק דרעי את אמסלם לקול תשואות ההמונים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר