תמה המתיחות

דרעי וליצמן נועדו והעניקו חיבוק לנתניהו: "תמיכה נחרצת"

לאחר המתיחות בחודשים האחרונים בין יו"ר ש"ס השר דרעי לסגן השר ליצמן, הבוקר (חמישי) נועדו השניים ממושכות והוציאו הודעה משותפת על תמיכה נחרצת בנתניהו (חדשות)

דרעי וליצמן, היום (באדיבות המצלם)

לאחר המתיחות בחודשים האחרונים בין יו"ר ש"ס השר אריה דרעי ליו"ר יהדות התורה סגן השר יעקב ליצמן, שבאו לידי ביטוי בחיבוק של 'המודיע' לאלי ישי, הבוקר (חמישי) השניים נועדו.

ליצמן הגיע ללשכתו של השר דרעי בירושלים והשניים התיישבו לישיבה ממושכת בסיומה סיכמו על שיתוף פעולה במערכת הבחירות ותמיכה משותפת בראש הממשלה בנימין נתניהו.

בהודעה לתקשורת שהוציאו דובריהם של השניים, נאמר שהם סיכמו כי "ממשיכים בכל הכוח בתמיכה הנחרצת ברה"מ בנימין נתניהו ולא בגנץ. אנחנו ניכנס כגוש אחד ובאחדות משותפת רק לקואליציה שיקים נתניהו, ונהיה חזקים לצידו. לא ננהל שום מו"מ ושיח לקואליציה שתכלול את יאיר לפיד בשום סיטואציה שהיא".

עוד נמסר כי "ראשי המפלגות סיכמו עוד על שיתוף פעולה במערכת הבחירות הנוכחית, בה יעבדו בהגינות ובתיאום ככל שניתן, ויסייעו אחד לצד השני להצלחת המערכה ולהגדלת הנציגות החרדית בכנסת הבאה".

כזכור, בחודשים האחרונים שררה מתיחות בין השניים לאחר שליצמן, שהביע תחילת תמיכה במפץ החרדי, אמר כי עושה זאת מתוך דאגה למצבה הקשה של ש"ס בסקרים, כאשר אז היא התנודדה סביב אחוז החסימה.

הדברים עוררו זעם בש"ס ואצל השר דרעי בפרט, ואם לא די בכך, 'המודיע' העניק חיבוק שוב ושוב ליו"ר מפלגת 'יחד' אלי ישי, יריבו המר של דרעי.

המתיחות בין השניים החלה עוד בזמן הבחירות לרשויות המקומיות, לאחר שדרעי סירב לתמוך ביוסי דייטש לראשות העיר ירושלים, בניגוד לדרישת ליצמן, ותמך במשה ליאון, שניצח בבחירות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר