צפו בראיון

יוסי דייטש מסביר: למה ג' פתחה חשבון בפייסבוק

העבודה לצד בכירי 'דגל' שעד לפני מספר חודשים נלחמו בו; עמוד הפייסבוק החדש; החשש מגנץ; חקירות ליצמן ולמי הוא הצביע בסיבוב השני בי-ם? יוסי דייטש בראיון באולפן (חרדים)

ישי ורבינא בכיכר | כיכר השבת |
(מנהל אולפן: אריאל ליבא)

כארבעה חודשים לאחר שהתמודד לתפקיד ראש עיריית ירושלים, יוסי דייטש עובד בימים אלו, כתף אל כתף עם בכירי 'דגל התורה' שלחמו בו בבחירות.

בראיון באולפן 'ישי ורבינא בכיכר', התייחס דייטש לעבודה לצד בכירי 'דגל' ואמר: "לצערי רק כשיש סכנות אנחנו מתאחדים ומבינים שהאויב מבחוץ הרבה יותר קשה מהמלחמות בפנים. האמירה של "ישבו באופוזיציה" לא רחוקה מלהתממש. הסכנה היא סכנה גדולה.

"אם התוצאות של הבחירות יהיו הרות אסון וכחול לבן יובילו את הממשלה. אנחנו נלקק את הפצעים במשך כמה שנים".

על ציבור החרדים העובדים אמר דייטש: "ברגע האמת האדם שצריך את הטובה של הח"כים החרדים, גם אם הוא לא נמנה על האברכים מצביע ליהדות התורה. אנחנו תומכים בנתניהו והרדיפות נגדו, בסופו של דבר בעזרה היומיומית הם שם בשבילך".

דייטש התייחס לחשש שמצביעים חרדים יצביעו 'מחל' ואמר: "הזליגה החרדית לליכוד לא רק מהצד החסידי. גם בבית שמש לא הצביעו חסידים לעליזה בלוך. קל מאוד להאשים את הצד השני. יש גם ליטאים שמתפקדים לליכוד. זה בעיה קשה אנחנו ביהדות התורה נהפוך אבן על אבן כדי שזה לא יקרה".

באשר לחקירת ליצמן הוסיף דייטש: "איו נבזות גדולה מזו ליצמן לא נתן שירות רק לאנשים חרדים, הגברת שהוא עזר לה היא לא חסידת גור הוא לא הכיר אותה קודם. כל החכים של יהדות התורה נותנים שירות לכל אדם באשר הוא. על זה תוקפים אותנו? לסדום הגענו?".

דייטש התייחס לחשבון הפייסבוק שפתחה 'יהדות התורה': "חלק ממצביעי יהדות התורה מסתובבים בפייסבוק, ברשתות החברתיות, אנחנו צריכים להישאר חזק ביתד, המודיע והמבשר, אבל אסור להזניח את הצעירים שנמצאים גם במקומות אחרים, חייבים את הצעירים האלה בבית".

בסיום הראיון נשאל דייטש למי הצביע בסיבוב השני בירושלים, וחשף לראשונה כי הצביע עבור ראש העיר הנבחר משה ליאון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר