'מוות למוח השמאלני'

בעקבות איומים עליה: אבטחה לח"כ סתיו שפיר

הח"כית הבכירה מ'העבודה' סופגת בימים האחרונים איומים מפורשים ברצח, מאז תקפה את 'עוצמה יהודית' והשוותה את האידיאולגיה שלה לזו של התנועה הנאצית. בשל כך הוצמדה לה אבטחה (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ח"כ סתיו שפיר (צילום: פלאש 90)

לאחר שהבוקר נעצר חשוד באיומי רצח על ח"כ סתיו שפיר (העבודה), היחידה לאבטחת אישים, משמר הכנסת והמשטרה החליטו להצמיד לה אבטחה.

הכל החל כששפיר עתרה נגד התמודדותם לכנסת של אנשי 'עוצמה יהודית', במסגרת הבית היהודי, ואף התעמתה עם נציגם עו"ד איתמר בן גביר בדיון בוועדת הבחירות בו ניסתה להביא לפסילתם.

במהלך הדיון המדובר הגיש בן גביר לשפיר כתב תביעה על סך חצי מיליון שקל, משום שהשוותה את האידיאולוגיה של כהנא בה לטענתה דוגלים ב'עוצמה יהודית', לתורת הגזע הנאצית.

העימות עם בן גביר, בדיון לפסילתו (צילום: מתוך השידור החי בוועדת הבחירות)

בעקבות כך החלו להישלח לח"כית הבכירה מהעבודה איומים מפורשים ברצח. "אני ארצח אותך", "מכות חשמל למוח השמאלני שלך" ו"אני ישרוף אותך", היו רק חלק מההודעות ששוגרו למכשיר הסלולרי שלה, והבוקר כזכור המשטרה עצרה בן 30 ממזכרת בתיה, החשוד כאחד מהמאיימים.

לאחר הודעת משמר הכנסת על האבטחה שתוצב לה, אמרה שפיר כי תמשיך במאבקה נגד אנשי כהנא. ל'חדשות Online' היא הגיבה: "האלימות שלהם מסוכנת לחברה הישראלית כולה, וזה הנושא החשוב פה, יותר מהסיכון האישי שחווה מי שמעז לעמוד מולם, ויחוו עוד רבים".

"הם משחיתים ומחרבים את החזון הציוני, הרעיונות שלהם מזכירים ימים אפלים. אני לא מפחדת מהם ולא אתן להם להפחיד את המדינה שלנו. הדמוקרטיה הישראלית חזקה מהם ותעמוד גם במבחן הזה בגבורה", סיכמה שפיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר