צפו

ראש הישיבה זעק: "אני עושה את זה מרצון, אבל זה ייסורים"

ראש ישיבת 'עטרת ישראל' כינס את תלמידיו לכינוס סגור לקראת קמפיין ההתרמה לישיבה ואמר כי, "יש דברים שלא מבינים אותם, אתם לא יכולים לתאר לעצמכם מה עובר על אדם שהוא צריך לעמוד בפני בעל חובו, לבקש ולהתחנן שיעזור לו לקיים את מוסדות הישיבה שלו" • צפו בתיעוד (חרדים)

(צילום: שוקי לרר)

ראש ישיבת 'עטרת ישראל', הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי, כינס היום את תלמידי הישיבה לכינוס סגור לקראת קמפיין גיוס ההמונים וסיפר להם על העול הכבד שהוא נושא במשך שנים.

"הישיבה הגדולה שלנו זקוקה מאוד מאוד לעזרתכם, אני יכול להסביר לכם כמה דברים אבל יש דברים שלא מבינים אותם וגם אתם לא תבינו אותם עד שתהיו בעזרת השם ראשי ישיבה רמים וגדולי ישראל", פתח ראש הישיבה את דבריו.

בתיעוד שהגיע לידי 'כיכר השבת' אמר הגרב"מ, "אתם לא יכולים לתאר לעצמכם מה עובר על אדם שהוא צריך לעמוד בפני בעל חובו ואם אתם כן יכולים לתאר לעצמכם מיניאטורה מעט מעט, תמיד נתקלים באנשים האלה שחייבים אבל זה תבינו רק שתהיה במעמד של ראשי ישיבה או רמים".

עוד הוסיף בקול בוכים, "ראש ישיבה שהוא צריך לעמוד בפני אדם וכאילו לבקש ולהתחנן שיעזור לו לקיים את מוסדות הישיבה שלו, איני רוצה לחוד לפה הקבה אני עושה את זה מרצון עד כמה שאני יכול אבל איזה ייסורים שאין כדוגמתם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר