מתיחות בדרום

בתגובה לירי הרקטה: חיל האוויר תקף כלי שיט של החמאס

מטוסי קרב וכלי טיס של חיל האוויר תקפו יעדי טרור במתחם צבאי של ארגון חמאס בצפון רצועת עזה וכן שני כלי שיט של ארגון הטרור, זאת בתגובה לירי הרקטה ושידור בלוני הנפץ לעבר ישראל (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
מטוס קרב. ארכיון (צילום: פלרש 90)

מטוסי קרב וכלי טיס של חיל האוויר תקפו הלילה (ראשון) יעדי טרור של ארגון חמאס ברצועת עזה, בין היתר הותקפו יעדי טרור במתחם צבאי בצפון רצועת עזה ושני כלי שיט של ארגון הטרור חמאס.

דובר צה"ל מסר כי "התקיפה בוצעה בתגובה לשיגור הרקטה לשטח ישראל ובהמשך לאירועי הטרור מרצועת עזה ובהם בלוני נפץ וניסיונות הפגיעה בתשתיות ביטחוניות בימים האחרונים".

עוד נמסר כי "צה"ל רואה בחומרה רבה כל ניסיון לפגיעה באזרחי ישראל וימשיך לפעול בתקיפות כנגד פעולות טרור אלו. ארגון הטרור חמאס נושא באחריות על כל הנעשה ברצועת עזה וממנה".

כזכור, אמש, מעט לפני השעה 21:00 הופעלה אזעקה 'צבע אדום' בעוטף עזה. דובר צה"ל עדכן כי זוהה שיגור מהרצועה לשטח ישראל.

גדי ירקוני, ראש מועצת אשכול, מסר כי "תושבי עוטף עזה חיים כבר חודשים ארוכים בתוך שגרת חירום מתמשכת. אם ילדים בעוטף עזה מתקשים לישון בלילה בשל המציאות - הדבר צריך להדיר שינה מקובעי המדיניות ומהאנשים שאחראים לביטחון של אזרחי מדינת ישראל.

"גילינו אורך רוח במשך תקופה ארוכה ואפשרנו לצבא ולממשלה למצות דרכי טיפול למיגור הטרור. אנו דורשים פתרון מיידי שיבטיח שקט ארוך טווח. אלה ימים של בחירות וסוגיית הפתרון לרצועת עזה חייב להיות על סדר יומם של המתמודדים לכנסת. אנחנו נמשיך ונציף את המציאות כאן".

גם בליל שבת, מעט לאחר השעה 20:00 הופעלה אזעקה 'צבע אדום' במועצה האזורית אשכול, דקות לאחר מכן הודיע דובר צה"ל כי מדובר באזעקה אמת וכי זוהה שיגור מרצועת עזה לעבר שטח מדינת ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר