הדאגה לגוש הימין

נתניהו ביקש מהרב מאזוז שלא להתמודד והותקף על הווטו

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח עם הגר"מ מאזוז וביקש שאלי ישי לא יתמודד בבחירות. בתגובה, הרב תקף אותו על שנכנע לווטו של אריה דרעי ותהה בפניו איך אפשר לסמוך על דרעי (פוליטי, ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגאון רבי מאיר מאזוז (צילום: פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התקשר ביום שישי למעונו של ראש ישיבת 'כסא רחמים' ומנהיגה הרוחני של 'יחד', הגאון רבי מאיר מאזוז וביקש לשוחח עם הרב על הבחירות שיתקיימו בעוד כחודש.

במהלך השיחה, עליה דווח לראשונה בקו 'הסקופים', העלה נתניהו את הבקשה שמפלגת 'יחד' לא תתמודד בבחירות. רה"מ ציין בפני הרב מאזוז כי מדובר בסכנה לגוש הימין ובכדי להציל את ממשלת הימין, אלי ישי צריך לפרוש מהמירוץ, בכדי שלא לאבד קולות בגוש.

ל"כיכר השבת" נודע כי הגר"מ מאזוז הגיב לנתניהו: "אם אכפת לך מגוש הימין אז למה פחדת מהווטו של אריה דרעי שלא למנות את ישי לשר?".

הגר"מ הוסיף ואמר לנתניהו: "אחרי הווטו, אתה לא יכול לבוא ולבקש להוריד עכשיו את הרשימה".

במהלך השיחה, הגר"מ מאזוז התייחס שוב לווטו של דרעי והוסיף: "אם בגלל עניין אישי שלא למנות את אלי ישי לשר הוא הטיל ווטו ואיים ללכת עם גנץ, איך אפשר לסמוך עליו שאחרי הבחירות הוא לא ילך איתם מסיבה אחרת?".

בסיום השיחה, הגר"מ מאזוז הפנה את נתניהו לשוחח עם אלי ישי בנושא והוסיף: "אעשה מאמץ גדול שיחד תיכנס לכנסת, אנחנו בטוח נהיה איתך".

נתניהו הוסיף בסיום השיחה כי הוא אינו חושש מהמצב האישי שלו, על רקע החלטת היועמ"ש. "אני חושש שממשלת הימין תיפול", סיכם רה"מ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר