מגיע לך להכיר חיים אחרים

איך 70 ש''ח יכולים להספיק לשבת שלמה? כל הסודות בכתבה הבאה

תגידו, 70 ש"ח יכולים להספיק לשבת עבור משפחה שלמה? כנראה שלא... מה קורה כשהולכים לסופר לקנות לשבת אבל פתאום מגלים שבמקום כרטיס האשראי יש רק 70 ש''ח? הרב משה לייב הגר בתובנות עוצמתיות שחובה לקרוא (מעניין, שיווקי)

הרצאה של הרב משה הגר, אולם מלא מפה לפה (צילום: יח"צ)

הרב הגר, המנטור הידוע, המאמן המוביל לתקשורת והעצמה, מביא את סיפורו מרתק ומציע לכם להפנים תובנה עצומה במיוחד.

"תארו לעצמכם שהחלטתם לצאת לקנייה לכבוד שבת בסופר השכונתי," הוא מבקש, "אחרי שהכנתם רשימת מוצרים הכרחיים נכנסתם לסופר שעה לפני הסגירה.

"אלא שאז, רגע אחרי שאתם ממלאים עגלה עם מיטב מוצרי היוקרה, אתם פתאום שמים לב ששכחתם את כרטיס האשראי בבית, אינכם מתייאשים ומנסים לחפש שטר כלשהו ומצליחים בקושי 'לגרד' שטר של חמישים ועוד שטר מקומט של עשרים. נו, מילא, ננסה להסתדר, אתם חושבים לעצמכם.

"ואז, אתם שבים על עקבותיכם בתחושת חוסר נוחות ובושה אדירה, ומתחילים לרוקן את העגלה מהמוצרים הטובים וממירים אותם למוצרים פשוטים וזולים יותר. במקום החלות המוכרות והיקרות אתם מניחים בעגלה חלות פשוטות, במקום דג הסלמון אתם רוכשים צנצנת געפילטע פיש, את הבשר מחליף מארז פסטרמה ואת מארז השוקולדים יחליף חטיף פשוט. כמה לא נעים וכמה לא מענג את השבת...

"אבל, כשאתם מגיעים הביתה בתחושת כאב, אתם נוגעים בכיס ומגלים בתדהמה שכרטיס האשראי כל הזמן היה שם. תגידו את האמת: איך אתם מרגישים? החמצה?! בזבוז?! כאב לב?! – כן, ככה בדיוק נראים החיים של רבים מאיתנו." פוסק הרב הגר.

"יש לנו אשראי ענק!" מכריז הרב הגר. "יש בכל אחד ואחד מאיתנו כישרונות לאינספור, כוחות אדירים, מתנות משמים וחוזקות מופלאות! אבל, לצערנו הרב, הם מתחבאים עמוק בתוכנו, מפחדים לצוץ ולצאת אל פני השטח. כן, כדאי שתדעו, לכל אחד יש יכולות אדירות, אבל, לצערנו הרב, מעליהם יש המון פסולת וחצץ: חוסר אונים, בושה או פחד מצמית. לא חבל?

אנו בוחרים לחיות חיים עם תקציב נפשי מצומק. חיים בהם אנחנו מתעלמים מהכוחות הכבירים שהקדוש ברוך הוא העניק לנו ברחמיו, ומסתפקים במועט: עובדים בעבודה שקטנה על מידותינו, לא בוחרים בהתפתחות אישית, לא מממשים את הכישורים ואפילו מתעלמים מהם לחלוטין..."

בידינו הבחירה, אם לתת לעצמנו את העוצמות ואת האנרגיות בשביל לחיות את חיינו באושר, בסיפוק ובתקשורת איכותית עם הסביבה!

מה חסר לנו? רק קצת מקום בתקציב שנעניק לעצמנו. רק קצת עוצמה והכרה במתנות שקבלנו מהשם.

בקורס של הרב הגר לומדים כיצד לקבל את אותו אשראי, שמשדרג את החיים רמות רבות מעל, בכל תחום - כנסו>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר