חילול שבת

הזלזול נמשך: מיילים מיותרים נשלחו בשבת

לאחר הסערה שפורסמה לראשונה ב'כיכר השבת', על החלטת וועדת הבחירות לקיים כנס הדרכה במרכז קונסרבטיבי, נמשך הזלזול בציבור החרדי - בשליחת עדכונים למייל בשבת (בארץ)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
חרדים בקלפי (צילום: יעקב נחומי, פלאש 90)

האם וועדת הבחירות המרכזית מזלזלת בחרדים שנרשמו לעבודה ביום הבחירות כחברי וועדות קלפי? אחרי קיום כנס הדרכה במכון קונסרבטיבי, השבת שגרו מייל עם עדכון תוך חילול קדושת השבת.

"הרינו שמחים לבשר לך, כי עברת בהצלחה את שלב ההדרכה והבחינה המקוונת", נכתב בהודעה הלקונית שהתקבלה בליל השבת בכתובות המייל, שנחשפה על ידי ישראל כהן.

כפי שניתן לראות בצילום המצורף, המייל אכן התקבל בליל השבת, עם זאת, בוועדת הבחירות בחרו לטעון בתגובה כי "המקרה אינו ידוע להם". התגובה המליאה, בסוף הידיעה.

למרות המסמך המצו"ב, שמוכיח שהמייל נשלח בשבת, בועדת הבחירות מכחישים

כזכור, 'כיכר השבת' חשף כי יום ההכשרה למזכירי וחברי הקלפיות, יתקיים במרכז קונסרבטיבי בשם "מכון שכטר למדעי היהדות".

ישראל ק. אמר ל'כיכר השבת': "לאחר התייעצות עם הרב שלי, הבנתי שאין לי כל אפשרות להיכנס למקום כזה, גם מבחינת קלקול, ועוד יותר מבחינת 'חילול ד'': איזה צורה יהיה לכך שעוברי אורח יראו חרדים מסתובבים בתוך בנין כזה?".

דובר ועדת הבחירות מסר בתגובה לפניית 'כיכר השבת': "ועדת הבחירות מקפידה הקפדת יתר על שמירת קדושת השבת. קיימת הנחיה ברורה של מנכ"לית ועדת הבחירות המרכזית, עו"ד אורלי עדס, לכל העוסקים בארגון הבחירות, להקפיד הקפדת יתר ולסיים את כל ההתכתבויות באמצעות הדואר האלקטרוני ושליחת המסרונים ביום ו' טרם כניסת השבת".

"הוועדה המרכזית והוועדות האיזוריות מסיימות את עבודתן ביום ו' בשעה 13:00. המקרה אותו אתה מציין אינו מוכר וידוע".

"מערכת ההודעות אל מזכירי ועדות הקלפי, היא מערכת אינטרנטית, והודעות התשובה נשלחות אוטומטית בהתאם לשלבי העבודה של המועמד. יש בידינו אפשרות לבדוק במדוייק מתי המועמד היה נוכח במערכת האינטרנטית ובהתאם לכך מתי נשלחה אליו ההודעה הנ"ל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר