"כאשר יענו אותו"

לאחר ששוחרר: 'החשוד' ברצח בני הזוג כדורי חזר לשיעור

חמשה ימים לאחר ששוחרר ממעצר בימ"ר ירושלים, בחשד לרצח קרובי משפחתו, בני הזוג יהודה ותמר כדורי ז"ל, חזר ה'חשוד' למסור את שיעורו השבועי: "היינו במקומות ש'בגיא צלמוות'" (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
ה'חשוד' במסירת השיעור, היום (צילום: מתוך השיעור)

במשך ימים ארוכים ישב הרב כ' במעצר ונחקר בימ"ר ירושלים בחשד לרצח קרובי משפחתו, בני הזוג יהודה ותמר כדורי ז"ל, אך לבסוף הודיעה המשטרה כי החליטה לשחררו ממעצר, ותיק החקירה נשאר במבוי סתום.

הבוקר (ראשון) הגיע הרב כ' למסור את שיעורו השבועי בבית כנסת במרכז ירושלים, תלמידיו קיבלו אותו בשירה והוא הודה להם על התמיכה בתקופה הקשה שעברה עליו.

"לולי תורתך שעשועי אז אבדתי בעניי", פתח הרב את דבריו ואמר: "אני מודה לכל החברים היקרים שממש התקיים בנו 'ואנוכי עומו בצרה'. אומנם היינו במקומות ש'בגיא צלמוות – לא אירא רע כי אתה עמדי', אבל זכינו לחיזוק הגדול מעם ישראל, חיבוק הנפלא הזה, מי כעמך ישראל..".

הרב הוסיף: "אנחנו מודים לכם ולכל אחינו בית ישראל, בכל מקום שהם, זו התפארת של עם ישראל. בהתחלה, שהיה אחד מגדולי הדור שזו כפרה גדולה, אני קצת דחקתי בליבי, לקחו ילד מהגן ואמרו שזה 'הכפרה', זה קצת לא מסתדר.

"בעזרת ה' יתברך", סיים הרב את ההתייחסות לחקירה ואמר: "עוד ימים יגידו, ונזכה בעז"ה לגלות טפח ולהסתיר טפחיים, מודים לקב"ה על החסד שעשה איתנו. נזכה בעז"ה שכאשר יענו אותו, כן ירבה וכן יפרוץ".

כזכור, שבועיים לאחר שנעצר, הרב כ', שנעצר בחשד לרצח בני הזוג כדורי שוחרר בשבוע שעבר מבית הכלא למעצר בית. עם יציאתו פרץ בבכי: "אני רק רוצה לראות את ילדיי", אמר.

עורכי דינו של החשוד מסרו בהצהרה לתקשורת: "מהרגע הראשון אנחנו התרענו בפני היחידה החוקרת ובבית משפט, שאין לו שום קשר לרצח המזעזע הזה.

"הגענו לרגע שהמשטרה מסכימה לשחרורו, ואנחנו אומרים לכם באופן ברור: המעצר היה מיותר לדעתנו, קו החקירה לדעתנו היה פגום ועוול חמור נגרם למשפחה האבלה".

עורכי הדין הוסיפו, "היום זה רגע שחרור. אין בנו לא שמחה ולא עצב משום שאצבע המעצרים קלה על ההדק זה צריך להטריד ולהדיר שינה מעיני האזרחים בישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר