צלם 'כיכר' תיעד

תמר זנדברג פגשה את אבו מאזן ברמאללה

יו"ר סיעת מרצ ביקרה את המנהיג הפלסטיני כדי להביע תמיכה בתוכנית שתי המדינות לשני עמים • "ישראל אחראית לבעיה הכלכלית שאנחנו עוברים", אמר לה אבו מאזן (פוליטי)

(צילומים: חיים גולדברג - כיכר השבת)

יושבת ראש סיעת מרצ, ח"כ תמר זנדברג, ביקרה היום (ראשון) ברמאללה, ופגשה את יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן. לפגישה נלווה חבר סיעתה, עיסאווי פריג'.

את הפגישה קיימה זנדברג בכדי לשדר ולהביע את תמיכת סיעתה בתוכנית השלום המבוססת על שתי מדינות לשני עמים. "באנו לכאן להעביר את המסר, ששלום הוא הנושא שצריך לעמוד במוקד הבחירות, ולעמוד על סדר יומה של הממשלה הבאה", אמרה זנדברג בפגישה.

לדבריה, "שלום יבטיח את הביטחון של ישראל, והוא האינטרס של שני העמים. הדרך לשלום עוברת במשא ומתן לשתי מדינות. מרצ מדגישה את הנושא הזה, ובשביל שיעמוד על סדר יומה של הממשלה הבאה הוא צריך להיות על סדר היום של הבחירות. כל ממשלה שלא תקום, חייבת לפתוח במו"מ", אמרה זנדברג.

"מרצ, בתור המפלגה היחידה שמובילה את נושא המו"מ ופתרון שתי המדינות, מתכוונת להבליט את הנושא גם במערכת הבחירות וגם להביא אותו לפתחו של הממשלה הבאה", הבטיחה זנדברג.

אבו מאזן אמר בפגישה: "כפי שאתם יודעים, פנינו לשלום ואין לנו אופציה אחרת. את העמדה הזאת נקטנו מ-1988, ואנחנו דבקים בה עד היום. דרישתנו היא לדון בגבולות 67'. אנחנו מושיטים את היד לכל ממשלה ישראלית שתאמץ את הדברים האלה. זוהי עמדתנו, ולא נזוז ממנה.

"למרות שיש עמדות שונות וקיצוניות אנחנו נמשיך לדבוק בדרך הזו. יש לנו פרוטוקלים והסכמות שאנחנו מחויבים להם למאבק בטרור", טען.

"אנחנו פונים למדינת ישראל וקוראים לה: אין לכם זכות להחזיק את הכספים שלנו. ישראל אחראית לבעיה הכלכלית שאנחנו עוברים כרגע אבל עמדתנו המדינית לא זזה: פתרון שתי המדינות, מאבק בטרור והחזרת הכספים שלנו. שמחתי מאד לשמוע את הדברים של יו"ר מרצ, ותרבות השלום תמשיך להתקיים", סיים אבו מאזן.

בשולי הפגישה אמרה זנדברג לעיתונאים כי הגיעה למקום כדי להצהיר - אל מול ה'כהניזם' - שתפקידה של ממשלה הוא לפעול ולקדם את השלום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר