"צניעות" אופיינית

טראמפ: אם הייתי מתמודד בישראל הייתי מנצח בקלות

הנשיא האמריקני התרברב באירוע סגור לתומכי המפלגה הרפובליקנית על הפופולריות שלו בישראל ואמר כי לו היה מתמודד לראשות הממשלה היה מנצח בקלות רבה (אקטואלי)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

דונלד טראמפ, נשיא ארה"ב,ידוע בפיו הגדול ובהתרברבויותיו שהביאו אותו להצהיר אמש (ראשון) באירוע סגור בארה"ב כי אם היה מתמודד בעצמו לראשות ממשלת ישראל, היה זוכה בקלות.

אין הקלטות מהאירוע שכן מדובר בנאום סגור שנשא הנשיא בפני פורום של תומכים ותורמים של המפלגה הרפובליקנית, שהפקידו בכניסה את מכשירי הסלולר שלהם, אך על פי דיווחים של משתתפים, הנשיא טראמפ התרברב עד כמה אזרחי ישראל אוהבים אותו ואסירי תודה על שהעביר את שגרירות ארה"ב לירושלים.

"אילו יכולתי להתמודד בבחירות שם, הייתי זוכה ב-98% מהקולות", אמר טראמפ, לפי הדיווח של אתר Axios.

טראמפ התייחס גם ליהדות ארה"ב ולתמיכה של הקהילה היהודית דווקא בדמוקרטים. "אני לא מבין איך היהודים יכולים להצביע עבור הדמוקרטים", התפלא. "מדובר במפלגה ששונאת את העם היהודי".

טראמפ כיוון בדבריו להתבטאויות האנטישמיות של חברת הקונגרס הדמוקרטית ממוצא סומלי, אילהאן עומאר שרמזה שתומכי ישראל נאמנים לישראל במקום לארה"ב, וכן טענה שפוליטיקאים אמריקנים תומכים בישראל משום שהשדולה למען ישראל בוושינגטון, איפא"ק, משלמת להם כסף כשוחד.

על חלק מדבריה עומאר כבר התנצלה והמפלגה הדמוקרטית ברובה גינתה את אמירותיה, אך טראמפ המשיך בימים האחרונים לכנות את עמדת הדמוקרטים "חרפה" ומפלגתו הובילה חקיקה כנגד האנטישמיות בעקבות דבריה של עומאר.

על פי הדיווחים של הנוכחים באירוע, טראמפ גם התייחס אל יריביו הפוטנציאלים במרוץ לנשיאות בשנת 2020. הוא כינה את ג'ו ביידן, סגן הנשיא לשעבר, "טמבל" והביע צער על כך ש"חיסל" את אליזבת' וורן מוקדם מדי. כמו כן, הוא הודיע למאזיניו, כי החליט להחליף לברני סנדרס את הכינוי מ"ברני המטורף" ל-"פרופסור המשוגע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר