ללא הדלפות

היועמ"ש הכריע: השימוע לנתניהו - בזמן הרכבת הממשלה

היועמ"ש אביחי מנדבליט הכריע כי השימוע לראש הממשלה בנימין נתניהו יתקיים בתקופה בה תורכב הממשלה החדשה • כמו כן, לבקשת נתניהו, חומרי החקירה לא יועברו עד לאחר הבחירות (אקטואלי)

קובי רוזן | כיכר השבת |
מנדלבליט ונתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט הורה היום (שני) לפרקליטי ראש הממשלה בנימין נתניהו להיערך לשימוע שיתקיים מקסימום בעוד ארבעה חודשים - בזמן הרכבת הממשלה.

במקביל, מנדלבליט הסכים לבקשת באי כוחו של נתניהו שלא לפרסם את את חומרי החקירה עד לאחר הבחירות, וזאת בשל החשש כי אלו יודלפו לתקשורת.

מנדלבליט הודיע לבאי כוחו של ראש הממשלה ולבאי כוחם של החשודים האחרים בפרשות 1000, 2000, ו-4000, כי לאחר שקילת עמדותיהם, ובשים לב למכלול נסיבות העניין, החליט להיעתר בחיוב לבקשת באי כוחו של ראש הממשלה ולהשהות את מסירת חומרי החקירה בתיקים הקשורים לראש הממשלה עד לאחר מועד הבחירות, וזאת ביחס לכלל החשודים.

כזכור, באי כוחו של ראש הממשלה ביקשו להשהות את מסירת החומרים נוכח טענתם לחשש שחומרי הראיות ימצאו את דרכם לכלי התקשורת ויפורסמו בתקופת הבחירות.

נתניהו מגיב להחלטות היועמ"ש (צילום מתוך הפייסבוק)

היועץ המשפטי לממשלה החליט כי בנסיבות העניין, ובשים לב לכך שתכלית מסירת חומרי החקירה היא על מנת לאפשר היערכות לחשודים לשימוע שייערך בעניינם, ונוכח הקירבה למועד הבחירות, הרי שבאיזון בין האינטרסים השונים יש מקום להיעתר בחיוב לבקשה.

עושים סדר: במה מואשם ראש הממשלה בנימין נתניהו?

חומרי החקירה האמורים יועמדו לרשות הסנגורים החל מיום 10.4.19 במשרדי פרקליטות מחוז ת"א (מיסוי וכלכלה). הסנגורים נתבקשו לפעול לתאם מועדים לעריכת שימועים, כך שאלו ייקבעו להיערך לכל המאוחר ביום 10.7.19.

השימוע לסנגורי ראש הממשלה יערך בפני היועץ המשפטי לממשלה, בעוד שיתר השימועים יערכו בפני פרקליטת מחוז ת״א (מיסוי וכלכלה).

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר