תיעוד וידאו

במיטה: כך לוחמי דובדבן לכדו את המחבל

שנתיים לאחר שביצע פיגוע דקירה באפרת והיה בטוח שהשב"כ וצה"ל לא יצליחו ללכוד אותו, בחודש שעבר הפתיעו לוחמי דובדבן את המחבל ועצרו אותו בחדר השינה, צפו (צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: דובר צה"ל)

השב"כ התיר הבוקר (שני) לפרסם כי לוחמי צה"ל עצרו במהלך חודש פברואר 2019 את מבצע פיגוע הדקירה, אשר בוצע בחודש דצמבר 2016 בישוב אפרת ואשר במהלכו נפצע אזרח ישראלי באורח קל.

הערב מפרסם דובר צה"ל תיעוד וידאו מהרגעים בהם לוחמי דובדבן הפתיעו את המחבל והביאו למעצרו.

כזכור, מחקירת השב"כ עלה כי המפגע, אימן מחמד עלי פואגרה, בן 27, תושב הכפר ג'ורת א שמעה, המזוהה עם ארגון הטרור חמאס, רכש את הסכין, באמצעותה ביצע את הפיגוע, מבעוד מועד, הגיע ליישוב אפרת במטרה לרצוח ישראלים ודקר אזרח ישראלי אשר נקרה בדרכו.

האירוע הסתיים בנס בפצוע קל בלבד, שכן המחבל הסתובב למעלה מ-40 דקות בתוך הישוב עד שביצע את זממו.

הפצוע, רפי ליסקר, שחזר את רגעי האימה ואמר בראיונות לכלי התקשורת: "המחבל דקר אותי ארבע פעמים בגב והיום אני נושם. זהו נס לכל דבר".

לפי תיאורו, "אשתי ואני היינו בטיול קצר לומר שבת שלום לכמה משפחות, בשביל 'שלום בית', כמו שאנחו נוהגים לעשות כל ליל שבת לפני הקידוש. כשהגענו לרחוב שלנו, המחבל הגיב בהפתעה מאחורינו ודקר אותי בסכין. אשתי הצליחה לברוח מהמקום. בזמן שאשתי ברחה כדי להזעיק עזרה, הצלחתי להסתובב ודחפתי אותו. הרמתי את הידיים כאילו אני מוכן להילחם בו והייתי צריך לקבל החלטה מה לעשות. בסוף החלטתי שלא להיכנס איתו לעימות, כדי לשרוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר