"העם עם הגולן"

הסנאטור: אפעל להכרת ארה"ב ברמת הגולן

הסנאטור גרהאם, ערך היום סיור בגולן יחד עם ראש הממשלה נתניהו והשגריר דיויד פרידמן, הכיר בחשיבות האזור למדינת ישראל, והבטיח לפעול להכרתה של ארצות הברית (בעולם)

נתניהו וגרהאם (צילום: תמונה - עמוס בן גרשום; וידאו איתי בית-און, לע"מ)

הסנאטור האמריקאי הבכיר לינדזי גרהאם, המבקר בימים האחרונים בישראל. ערך היום (שני) סיור ברמת הגולן יחד עם ראש הממשלה, נתניהו, והשגריר דיויד פרידמן. במהלך הסיור הבטיח השגריר הבכיר כי מיד עעם חזרתו לארצות הברית יפעל לקדם מהלך של הכרה ברמת הגולן.

הסנאטור גם אמר: " כי מה שטוב עבור העם האמריקאי זה שישראל תהיה בטוחה ומוגנת וכיוון שיש לנו אויבים משותפים, ומבחינה צבאית, ישראל זו המדינה הטובה ביותר שיכולה להיות לארצות הברית באזור כה בעייתי. כשאחזור לארה"ב - לסנאט, אני והסנאטור טד קרוז, נתחיל להניע מהלך שלהכרה בגולן כחלק ממדינת ישראל עכשיו ולתמיד".
"האזור הזה אמנם נלקח במלחמה, ובכוח צבאי מכיוון שהוא שימש מקום שיגור להתקיף את ישראל. ובאזור הזה יש היסטוריה יהודית עשירה. אני עומד על אחד המקומות החשובים ביותר במדינת ישראל מבחינה אסטרטגית".
נתניהו כמובן שיבח את דבריו של הסנטור הבכיר, והוסיף: " כי האמירות של גרהאם משקפות את המדיניות האמריקאית ואת החזון של הנשיא - דונלד טראמפ. הם מעוניינים לשמור על הגולן כחלק ממדינת ישראל, אחרת הגבול שלנו עם איראן יגיע לכנרת, ולזה אנחנו לא נסכים. אני שמח מאוד לשמוע את דבריו של גרהאם, וזה בטוח יוסיף לביטחון מדינת ישראל"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר