היעד של 'עטרת ישראל': 10 מיליון שקל

החל מהיום בשעה 10:00 בבוקר ועד מחר בחצות יגייסו תלמידי ובוגרי ישיבת 'עטרת ישראל' מיליונים בכדי לאפשר את מעבר הישיבה למודיעין עילית והפסקת תשלומי העתק לשכירות. המטרה: הורדת העול הכבד מכתביו של ראש הישיבה הגרב"מ אזרחי. כל שקל מוכפל ע"י נדיבים מחו"ל

היכל ישיבת עטרת ישראל (צילום: פלאש 90)

התרגשות והתלכדות בקרב ציבור בני התורה ובוגרי הישיבה לקראת המגבית למען ממלכת התורה 'עטרת ישראל' שתיפתח היום ותימשך עד מחר בערב בהוראת גדולי ישראל שליט"א במטרה לסייע להקל את העול הכבד מכתפיו של מרן ראש הישיבה הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי שנשא בארבעים שנה האחרונות בעול הישיבה על כתפיו ומבזה עצמו על דברי תורה.

מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנניבסקי כתב בכתב יד קדשו מכתב חיזוק מיוחד: "כאשר ידידי ראש הישיבה הגאון הגרב"מ אזרחי שליט"א הוא מהמיוחדים שבדור להכניס חשקת התורה לתלמידים ולכל הדור כולו, ועתה הישיבה קורסת מעול החובות וידידינו ראש הישיבה עצמו מכתת רגליו למען הישיבה"

את מכתבו הנורא מסיים רשכבה"ג מרן שליט"א בהבטחה נוראה: "וודאי כל הנושא בעול ראש הישיבה שליט"א יזכה לאהבת התורה הוא ובניו כל הימים"

בהינתן האות ייצאו אלפי תלמידי מרן ראש הישיבה שליט"א ובוגרי הישיבה וידידיה בכל אתר בברכתם של מרנן ורבנן גדולי ומאורי הדור ויזכו את רבבות ישראל במטרה הנעלה של החזקת תורה ובניין בית לתורה ההולך ונשלם בעיר מודיעין עילית.

את קמפיין ההתרמה מובילים חברי וועד הפעולה שמונו על ידי גדולי ישראל, הרב יצחק פינדרוס, הרב שלמה רוזונשטיין, הרב בנימין כהן, הרב מאיר גרנובסקי, עו"ד הרב אברהם וינרוט, הרב מאיר פדידה והרב אפי שקדי.

הוועד ששקד על כלל האפשרויות העומדות בפני הישיבה, הגיע למסקנה כי השלמת בניין הישיבה בעיר מודיעין עילית תוריד מהישיבה נטל הוצאות אדיר, כאשר לראשונה מזה ארבעים שנה תזכה הישיבה להיכל משלה ללא תשלומי שכירות וללא עלויות השכרת נכסים ותפעול יקר.

בהחלטה מיוחדת ובתום דיונים ארוכים של וועד הפעולה, הוחלט על יציאה לקמפיין גיוס המונים לטובת מפעל חייו של מרן הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי שליט"א – ישיבת עטרת ישראל, על מנת להקל מעליו את עול החובות האדירים של קיום הישיבה באמצעות השלמת בניית קריית הישיבה בעיר מודיעין עילית ומעבר הישיבה למשכנה החדש.

לקראת קמפיין ההתרמה ומעבר הישיבה התקיים ביום שישי האחרון כינוס מיוחד במעונו של רשכבה"ג מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א שביקש לקרוא למרביצי התורה מרנן ורבנן שליט"א ועימם רבני העיר מודיעין עילית בראשות המרא דאתרא שליט"א, להעביר את קריאתו ובקשתו האישית מנהמת לבב, לעשות למען אחד המיוחדים שבדור ה"ה מרן ראש ישיבת עטרת ישראל שליט"א, לנוכח ימי המגבית המיוחדת להצלת הישיבה הק'.

מְשִׁיבִים אַהֲבָה!.

תְּנוּ עֹז לָאֱלֹקִים וסייעו
☎לתרומות כנסו>>

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר