"לא בן אדם, מפלצת"

גזר דינו של המחבל מבריסל: מאסר עולם

מהדי נמוש, המחבל שרצח ארבעה בני אדם, בהם שני ישראלים בפיגוע במוזיאון היהודי בבריסל לפני חמש שנים, יישלח למאסר עולם בכלא. "החיים נמשכים", אמר (בעולם)

נמוש (צילום: מסך מתוך מצלמות האבטחה)

בית המשפט בבלגיה גזר הלילה (שלישי), את עונשו של מהדי נמוש, המחבל שביצע את הפיגוע במוזיאון היהודי בבריסל והרג זוג אזרחים ישראלים, עמנואל ומרים ריווה שביקרו במוזיאון, אזרח בלגי שעבד במקום ואזרחית צרפתיה שהתנדבה במוזיאון.

עונשו של המחבל, נגזר בתום משפט שנמשך חודשיים, וכעת הוא יישלח למאסר עולם בכלא. בתגובה לגזר דינו התבטא נמוש באומרו: "החיים נמשכים".

שותפו של נמוש, נאסר בנדרר, שהורשע באספקת כלי הנשק לביצוע הפיגוע, נשלח ל-15 שנות במאסר. "אני מתבייש להיות כאן, אני מתבייש שדרכי הצטלבה עם האדם הזה. הוא לא בן אדם, הוא מפלצת", אמר נאסר.

התובע הזהיר את חבר המושבעים לפני קבלת ההחלטה מפני הקלה בדינו. "הוא ישתחרר וייצא לעוד מסע הרג. הוא ירצח שוב", התריע בפניהם.

הפיגוע בבריסל (צילום: מצלמות אבטחה)

בעדותו האחרונה בפני בית המשפט טען המחבל, כי רומה על ידי המוסד הישראלי, אך סירב לפרט מעבר לכך. "אני רוצה להצהיר, כי שתקתי במשפט לא מזלזול בשופטים, אלא כי אני לא הייתי הרוצח, אחשוף את האמת בבוא העת", אמר המחבל שמתעלם מהעובדה הפשוטה שהוא זה שתועד מבצע את הרצח.

במהלך הדיונים בבית משפט, ולאחר שנחשף ,כי הוא השתייך לארגון הטרור דאעש, העידו שני שבויים לשעבר של ארגון המדינה האסלאמית כי נמוש עינה אותם בעת שהיו בשבי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר