בשעת לילה, הוועדות שובצו

עיריית טבריה: כך האופוזיציה ניצחה את ראש העיר רון קובי

במשך ארבעה חודשים עיריית טבריה לא תפקדה לאחר שראש העיר החדש רון קובי לא הצליח להקים קואליציה. אמש, הוא נכנע ואישר עם האופוזיציה את כל דרישותיהם לשיבוץ הוועדות בעירייה (בארץ)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

פרסום ראשון ב'כיכר השבת': לאחר ארבעה חודשים שבהם עיריית טבריה לא מתפקדת, כאשר אפילו ועדות החובה לא הורכבו, בשל העובדה שראש העירייה רון קובי לא השיג את הרוב הדרוש להרכבת הקואליציה, אמש (שני) בשעת לילה מאוחרת, מינתה האופוזיציה את חברי הוועדות.

בשעת לילה התכנסה מועצת העיר לדון בהצעות חברי המועצה מן האופוזיציה, מסיעות הבית היהודי, כן, ש"ס ולב, לשיבוץ הוועדות "בהתאם לפקודות העיריות ותואם להרכב הסיעות באופן יחסי במועצת העיר", על ההצעה חתמו חברי המועצה רפאל טרבלסי, יוסף בן חמו, דודיק אזולאי, מנשה בן אלישע, דוד אוחנה, יוסי בן דוד, פנחס ועקנין, ויוסי אוקנין. מולם התנגדו חברי סיעתו של ראש העיר.

בגלל הגוש החוסם שנוצר, ראש העיר נאלץ להסכים לכל דרישות האופוזיציה וכך יצא לדרך שיבוץ הוועדות כפי שדרשו באופוזציה.

חבר המועצה רפאל טרבלסי ישמש כיו"ר ועדת מכרזים וועדת ביקורת. ראש העיר לשעבר יוסי בן דוד ישמש כיו"ר ועדת בטחון וכיו"ר הוועדה לקידום מעמד הילד, חבר המועצה מנשה בן אלישע (נציג הגר"ד קוק) ישמש כיו"ר ועדת הקליטה, ועדת נוער וועדת איכות הסביבה, ראש העיר רון קובי ישמש כיו"ר ועדת תכנון ובניה, ועדת החינוך, וכיו"ר ועדת בטיחות בדרכים וכן יו"ר הועדה למאבק בסמים, וזאת כפי הצעת האופוזיציה.

יצויין כי גם בוועדות בהן ישמשו ראש העיר ואנשי סיעתו כיושבי ראש, אין להם רוב והרכבי הוועדות מקנות רוב ברור לאופוזיציה, כך למשל בוועדת תכנון ובניה ועוד. כמו כן, חברי האופוזיציה סירבו למנות חברים לוועדת הכספים, כדי שראש העיר לא יוכל להעביר תקציב, ובכל זאת רון קובי תמך ביתר השיבוצים.

בנוסף, כיו"ר ועדת הנצחת זכרי נרצחי הטרור ישמש יוסף בן חמו, כיו"ר ועדת הנחות ישמש משה קרוטהמר - הנציג הדתי ברשימת רון קובי, נציג ש"ס יוסי אוקנין ישמש יו"ר ועדת התחבורה, דודיק אזולאי כיו"ר ועדת הרווחה ויו"ר ועדת שמות ורחובות.

גורם חרדי בעירייה אומר ל'כיכר השבת': "ראש העיר רון קובי נאלץ למנות ולשבץ בוועדות הנחשבות יושבי ראש מהאופוזיציה, הוא הפקיר את כל הנושאים החשובים לו, בידי יריביו הפוליטיים. ישיבת המועצה התקיימה הפעם ללא הפעילים מטעמו שמן הסתם עוד לא גילו את עוצמת ההתקפלות שלו".

תגובתו של ראש העיר רון קובי לא התקבלה עד לשעת פרסום הכתבה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר