בגלל השבת?

אל על מציגה הפסד שנתי של 52 מיליון דולר

למרות עליה של כ-2% בהכנסות החברה, חברת אל על מסיימת את 2018 עם הפסד של 52 מיליון, לאחר שאת השנה הקודמת היא סיימה עם רווח נקי של כ-6 מיליון דולר (תחבורה)

מטוס אל על, אילוסטרציה (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)
חברת 'אל על', הפסידה במהלך שנת 2018, 52 מיליון דולר, אך בשנה החולפת גם הכנסותיה גדלו בשיעור של כ-2% לסכום של 2.14 מיליארד דולר, ההפסד כנראה מגיע בעקבות הזינוק במחירי הדלק.
בשנת 2017, היה נדמה כי מצבה של 'אל על' משתפר, היא סיימה את השנה ברווח נקי של כ-6 מיליון דולר, אך את השנה הזו הם סיימו בהפסד, לדבריהם, בעקבות עליה של 30% במחיר הדלק.
מנכ"ל החברה גונן אוסישקין הוסיף, כי למרות מדיניות "השמיים הפתוחים", דבר שהגביר משמעותית את התחרות, החברה הצליחה להשיג שיעור תפוסה של 84%, ולהגדיל את הכנסות החברה ב-2% שהם כ-54 מיליון דולר.
כזכור, מבחינת הציבור החרדי, בשנה האחרונה, אירעו מספר מקרים של חילולי שבת שגרמו לחלק מהציבור החרדי להדיר רגליו מהחברה, כמו במקרה המפורסם לפני כמה חודשים שזכה לכינוי "טיסת השבת". עיכוב ביציאה של שתי טיסות אל על שנגרם ככל הנראה בין היתר בעקבות מזג האוויר הסוער בארצות הברית, הביא לכך שהטיסות היו אמורות לנחות בארץ ביום שישי אחר הצהריים סמוך מאד לכניסת השבת. לנוסעים נמסר בתחילה כי הטיסות יגיעו לישראל זמן קצר לפני כניסת שבת, וחלקם ביקשו להישאר בניו יורק.
טיסת אל על נחתה באתונה דקות ספורות לפני כניסת השבת. וחברת אל על טענה - וזכתה מיד לגיבוי של כמה מכלי התקשורת - כי חרדים ששהו על המטוס שאיחר להמריא בסוף השבוע מארה"ב לישראל, נהגו באלימות מול צוות המטוס דבר שהופרך על ידי עדי ראייה רבים ותיעוד של העיתונאי יהודה שלזינגר שהיה אף הוא על הטיסה המדוברת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר