סוער באשדוד

ביציאה מחתונת פיטסבורג: יחיאל לסרי גורש בצעקות

בעוד נציגי 'יהדות התורה' באשדוד שומרים על כבודו של ראש העיר יחיאל לסרי ושותקים על ריבוי חילולי השבת - אמש, הוא נתקל בזעמם של מפגינים חרדים שמחו נגדו (חדשות, חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
יחיאל לסרי (צילום: יעקב לדרמן - פלאש 90)

בעוד נציגי 'יהדות התורה' באשדוד שומרים על כבודו של ראש העיר יחיאל לסרי ושותקים על ריבוי חילולי השבת - השטח החרדי דווקא זועם וסוער.

אמש (שלישי), בצאתו מחתונת בת הזקונים של כ"ק האדמו"ר מפיטסבורג, התארגנה סביב לסרי הפגנה ספונטנית של עשרות אנשים המזוהים עם "הפלג הירושלמי" בעיר אשדוד שצעקו לעברו "מחלליה מות יומת", כמחאה על ריבוי חילולי השבת בעיר.

לסרי היה נבוך ולא ידע כיצד להגיב נוכח זעמם של המפגינים החרדים. מי ששמר עליו לבל ייפגע היה עזרא שור, נציג חסידי פיטסבורג, שעתיד להיכנס למועצת העיר בעוד כשנה במסגרת הסכמי הרוטציה הפנימיים.

אחד הנוכחים בהפגנה הספונטנית אמר ל'כיכר השבת': "אין לו טיפת בושה. לא יכול להיות שאחרי שהוא רומס את השבת ברגל גסה הוא יבקש להתקבל בכבוד בקהילה החרדית. כבוד השבת אינו הפקר ולסרי צריך לדעת שיש מחיר לפגיעה הבוטה שלו בשבת. לא יודע מה זו השתיקה של הנציגים, אנחנו על כל פנים לא מתכוונים לשתוק".

יצוין כי לסרי עצמו שומר על שתיקה, וכמנהגו בערב הבחירות לא משוחח עם התקשורת. בנוסף, מתעלם מפניות 'כיכר השבת' באשר לחילולי השבת ושבירת הסטטוס קוו במרחב הציבורי בעיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר