עימות פוליטי סוער

בני גנץ: "בנט - כהניסט"; בנט: "גנץ הוא החלום של חמאס"

דברים שאמר יו"ר 'הימין החדש' בנט, מהם עלתה השוואה בין בג"צ לחמאס, הביאו את יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ להאשים כי בנט הוא כהניסט, בתגובה אמר בנט כי גנץ הוא חלומם של אנשי חמאס (חדשות)

בנט וגנץ. עימות (צילום: פלאש 90)

המאבקים בין הימין לשמאל לקראת הבחירות לכנסת ה-21 נמשכים במלוא עוזם, וכעת תורם של יו"ר 'הימין החדש' השר נפתלי בנט ויו"ר 'כחול לבן' בני גנץ, להתעמת ביניהם.

העימות החל בעקבות דבריו אתמול (שלישי) של השר בנט, לפיהם: "צריכים להכריע את חמאס, ולרסן את בג"צ. שופטי בג"ץ צריכים לשפוט, לתת לממשלה למשול ולתת לצה"ל לנצח".

במערכת הפוליטית התעוררה סערה בעקבות ההשוואה שעשה בנט בין בג"צ לחמאס. יו"ר 'העבודה' אבי גבאי אמר אתמול: "נפתלי תפסיק לערבב אותנו. השווית את בג"ץ לחמאס. או שתחזור בך, או שתחזור למפלגה של סמוטריץ ובן גביר - היום התברר שאתה בדיוק כמוהם. אני מבין שהימין חדש אבל ההסתה ישנה".

הבוקר, הגיב בני גנץ לדברי בנט ואמר כי "שר חינוך שמשווה בין החמאס לבג"ץ לא יכול להישאר אפילו דקה נוספת בתפקידו. הם אפילו לא צריכים כבר להביא את הכהניסטים לכנסת, הם עצמם כאלה. הם הפכו את הרע ל'הכל כלול' והקיצוניות כבר בפנים".

גנץ הוסיף ואמר: "אנחנו נשלח את כל הממשלה הזו הביתה ונחזיר את המדינה הזו למקום האחראי והשפוי לה היא ראוייה".

בתגובה לדברי גנץ, אמר בנט כי "גנץ הוא חלומם הרטוב של אנשי חמאס. אם לאנשי החמאס היתה זכות בחירה, הם היו מצביעים בשביל בני גנץ, גנרל ההססנות.

"האיש שדו"ח מבקר המדינה קבע נחרצות שכשל לחלוטין בטיפול במנהרות הטרור, האיש שהוציא תיקו עם חמאס לאחר 51 ימי דשדוש והססנות, האיש שהודה שהוא סיכן ביודעין לוחמי גולני למען מוסריות מזויפת - זה האיש שגם הקים מפלגת שמאל שמנסה לגנוב את דעתם של תושבי ישראל ומעז לחלק ציונים לאלו שפעלו לתקן את הנזק שהוא יצר".

"מוטב שיחזור לשתיקתו", חתם בנט את דבריו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר