"זה לא חרדים"

הגר"מ מאזוז תוקף: "מה הטירוף הזה? לא אבגוד באלי ישי"

"אומרים התנועה הזו הזדקנה, אולי כי רבי אריה הגיע לפני כמה שבועות לגיל שישים, יש זקן שקנה חכמה ויש שלא, אם הוא היה חכם, הוא היה מתנהג אחרת", תקף הגר"מ מאזוז בכנס בב"ב (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(תמונה: אהרון קרון / Flash90)

בכנס בחירות, בבית מדרשו בבני ברק, תקף הגאון רבי מאיר מאזוז, מנהיגה הרוחני של 'יחד', את הווטו שהטילו על מינוי של אלי ישי כח"כ, במסגרת המו"מ לשלום ספרדי.

לדברי הגר"מ מאזוז: "אנחנו תמכנו בש"ס תמיד, אבל הם פנו אלי עורף ולא פנים, אמרו לי אתה מוכן לבוא איתנו, תביא לנו 10 מנדטים. אבל בתנאי - בלי אלי ישי, אמרתי להם לא! אני לא עושה את זה! למה לא עושה את זה? כי זה בגידה! אסור לבן אדם לבגוד בחבר שלו!".

"למה הוא לא בסדר?", תהה הגר"מ: "אמרו לי: 'אנחנו שונאים אותו',אהה יפה מאוד... אז תשנאו גם אותי. מה השיגעון הזה? מה הטירוף הזה? הרב עובדיה אהב אותו, כל כך מחבב אותו, כתב עליו 'בכל ביתי נאמן הוא', ולא כתב את זה לאף אחד אחר".

הגר"מ הוסיף ותקף: "זה יושר?! זאת אמת?! זאת תורה?! זה חינוך?! זה חרדים?! זה לא חרדים!".

מנהיגה של 'יחד' שיגר עקיצה גם ליו"ר ש"ס אריה דרעי: "יש אומרים התנועה הזו הזדקנה.. אולי כי רבי אריה הגיע לפני כמה שבועות לגיל שישים, יש זקן שקנה חכמה ויש שלא, אם הוא היה חכם, הוא היה מתנהג אחרת".

על הפגישה עם חבר המועצת הגר"ד יוסף, סיפר מנהיגו של ישי: "היה אצלי רבי דוד יוסף, שהיה בריא, שעתיים דיברנו, אמרתי לו אני מוכן להפגיש בין שניהם לעשות שלום בניהם, לשכוח את העבר, כתוב לא תיקום ולא תיטור. למה אתם מתעקשים?! אמר לי 'בשום פנים, לא, אי אפשר'.

"אמרנו פעם ריצ'רץ.. ויתרנו על ריצ'רץ, תנו חמישי, לא, גם תשיעי לא".

הגר"מ מאזוז תקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו, שלדבריו נכנע לווטו של דרעי שלא למנות את אלי ישי לשר בממשלה הבאה: "לעשות וטו על ראש הממשלה. אתה ראש ממשלה או הוא? או שאין כאן ראש הממשלה?".

"הקב"ה יהיה איתנו, יהיה איתנו! שנזכה לגאולה שלימה. וכן יהי רצון ונאמר אמן", סיים ראש ישיבת 'כסא רחמים'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר