"שקר וכזב"

האברך "חשוד" ברצח ששוחרר, מאשים: "זה כי אני חרדי"

קרוב המשפחה שנעצר בחשד לרצח של בני הזוג כדורי תוקף: "פשוט משטר של קג"ב. ה' ירחם". לטענתו, הרצח היה על רקע לאומני והיחס אליו במשטרה - רק בשל היותו אדם חרדי (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
ה'חשוד' מדבר (מתוך הכתבה ב"כאן חדשות")

"פשוט משטר של קג"ב. ה' ירחם", התבטא החשוד ברצח בני הזוג תמר ויהודה כדורי, ששוחרר בשבוע האחרון ממעצר. התיעוד נחשף הערב (רביעי) ב'כאן חדשות', בידי הכתבת יערה שפירא.

במהלך שיעור תורה שמסר, סיפר החשוד ששוחרר, קרוב משפחתם של בני הזוג שנרצחו, "אמרתי לאשתי: חוץ מלשים לך מספר על היד, כמעט עשו את כל הדברים כולם".

אחד הנוכחים שואל אותו אם יכול להיות שאם הרב לא היה חרדי אז היה פחות... והוא בתגובה עונה לו: "אני מרגיש שכן".

הוא הוסיף, "לדאבוני אני נחשפתי למציאות לא פשוטה בכלל". בהמשך דבריו טען כי הרצח של בני הזוג היה לאומני.

בתחילת השבוע נחשף ב'כיכר השבת' כי הרב כ', הגיע ביום ראשון השבוע למסור את שיעורו הקבוע בבית כנסת ירושלמי, לראשונה מאז שוחרר ממעצר.

"לולי תורתך שעשועי אז אבדתי בעניי", פתח הרב את דבריו ואמר: "אני מודה לכל החברים היקרים שממש התקיים בנו 'ואנוכי עומו בצרה'. אומנם היינו במקומות ש'בגיא צלמוות – לא אירא רע כי אתה עמדי', אבל זכינו לחיזוק הגדול מעם ישראל, חיבוק הנפלא הזה, מי כעמך ישראל..".

הרב הוסיף: "אנחנו מודים לכם ולכל אחינו בית ישראל, בכל מקום שהם, זו התפארת של עם ישראל. בהתחלה, שהיה אחד מגדולי הדור שזו כפרה גדולה, אני קצת דחקתי בליבי, לקחו ילד מהגן ואמרו שזה 'הכפרה', זה קצת לא מסתדר.

"בעזרת ה' יתברך", סיים הרב את ההתייחסות לחקירה ואמר: "עוד ימים יגידו, ונזכה בעז"ה לגלות טפח ולהסתיר טפחיים, מודים לקב"ה על החסד שעשה איתנו. נזכה בעז"ה שכאשר יענו אותו, כן ירבה וכן יפרוץ".

החשוד משתחרר ממעצר (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

כזכור, שבועיים לאחר שנעצר, הרב כ', שנעצר בחשד לרצח בני הזוג כדורי שוחרר בשבוע שעבר מבית הכלא למעצר בית. עם יציאתו פרץ בבכי: "אני רק רוצה לראות את ילדיי", אמר.

עורכי דינו של החשוד מסרו בהצהרה לתקשורת: "מהרגע הראשון אנחנו התרענו בפני היחידה החוקרת ובבית משפט, שאין לו שום קשר לרצח המזעזע הזה.

"הגענו לרגע שהמשטרה מסכימה לשחרורו, ואנחנו אומרים לכם באופן ברור: המעצר היה מיותר לדעתנו, קו החקירה לדעתנו היה פגום ועוול חמור נגרם למשפחה האבלה".

עורכי הדין הוסיפו, "היום זה רגע שחרור. אין בנו לא שמחה ולא עצב משום שאצבע המעצרים קלה על ההדק זה צריך להטריד ולהדיר שינה מעיני האזרחים בישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר