סיכום שבוע

אלו חמש הכתבות הנצפות ביותר ב'כיכר השבת'

מאות כתבות עולות מידי שבוע ב'כיכר השבת', מידי סופ"ש 'ישי ורבינא' מגישים את חמש הכתבות שאתם, גולשי 'כיכר', אהבתם יותר מכל • צפו (ברנז'ה)

ישי ורבינא בכיכר | כיכר השבת |
(מנהל אולפן: אריאל ליבא)

מידי שבוע, ישי כהן ואבי רבינא מגישים את חמש הכתבות הנצפות ביותר ב'כיכר השבת', הכתבות שאתם - גולשי 'כיכר' - אהבתם יותר מכל. מתוך התוכנית 'ישי ורבינא בכיכר', המשודרת מידי יום חמישי בשעה 19:00.

במקום החמישי

בשעה 1:30 בליל יום שני, שוטרים סמויים הגיעו לבית משפחה חרדית בפתח תקווה, כדי לעצור את בנם המשתמט. הדפיקות הרעידו את הבניין, השכנים קמו ובמקום התחוללה סערה.

במקום הרביעי

אברך שאכל בחשאי במסעדה בשרית, ביקש היתר לאכול את הארוחה החלבית שאשתו הכינה לו, מפני "דרכי שלום". אך הגאון רבי יצחק זילברשטיין פסק כי עדיף שישקר מאשר שיאכל חלב אחרי הבשר.

במקום השלישי

במשך ארבעה חודשים עיריית טבריה לא תפקדה לאחר שראש העיר החדש רון קובי לא הצליח להקים קואליציה. השבוע, כפי שנחשף ב'כיכר השבת', הוא נכנע ואישר עם האופוזיציה את כל דרישותיהם לשיבוץ הוועדות בעירייה - למעט ועדת הכספים.

במקום השני

חמישה ימים לאחר ששוחרר ממעצר בימ"ר ירושלים, בחשד לרצח קרובי משפחתו 0 בני הזוג יהודה ותמר כדורי ז"ל, חזר ה'חשוד' למסור את שיעורו השבועי וסיפר: "היינו במקומות ש'בגיא צלמוות – לא אירא רע כי אתה עמדי', אבל זכינו לחיזוק הגדול מעם ישראל".

ובמקום הראשון

רבנים בכירים הגיעו לחזק את השבת בעיר טבריה וחילקו 'תעודות' לעסקים שומרי שבת, ראש העיר רון קובי שהגיע לטיילת הצטרף לריקוד עם הרבנים והתברך: "הקב"ה שם אותך ראש עיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר