מפקד חדש לאגף התנועה במשטרת ישראל

בטקס שנערך הבוקר במטה אגף התנועה בבית דגן, נכנס לתפקידו החדש, ניצב אברהם אדרי, במקומו של ניצב דורון ידיד, שמשמש כיום כמפקד מחוז ירושלים (חדשות משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

הבוקר נכנס לתפקידו כראש אגף התנועה ניצב אברהם אדרי, בטקס שנערך במטה אגף התנועה שבבית דגן. ניצב אדרי אשר שימש כמזכיר לשר לביטחון פנים במהלך שלוש השנים האחרונות, החליף את ניצב דורון ידיד אשר שימש כראש אגף התנועה במהלך השנתיים האחרונות וכיום משמש כמפקד מחוז ירושלים במשטרת ישראל.

הטקס התקיים במעמד השר לביטחון פנים, ח״כ גלעד ארדן, מ"מ המפקח הכללי, ניצב מוטי כהן, סגל הפיקוד של משטרת ישראל, מתנדבים ובני משפחות המפקדים.

מ"מ מפכ"ל המשטרה, ניצב מוטי כהן אמר: ״אגף התנועה הוא הכוח החלוץ של המשטרה בהתמודדות העיקשת והבלתי מתפשרת בתאונות הדרכים. המשימה היא משימת קודש שבמרכזה הצלת חיים. שוטרי האגף הם חוד החנית המשטרתי בטיפול בעבירות תנועה מסכנות חיים ובמיגור העבריינות בכבישים. לפעילות של שוטרי התנועה בכלל ואגף התנועה בפרט, חשיבות מכרעת למדינה ולחברה כולה. הישגי אגף התנועה במאבק המתמשך בקטל בכבישים וחיזוק נורמות הציות לחוק, מקורם בראש ובראשונה בכח האדם האיכותי המורכב ממערך שוטרים איכותי ומקצועי הפועל מתוך תחושת שליחות ומציל חיים מדי יום״.

לראש אגף התנועה הנכנס, ניצב אבי אדרי אמר מ"מ מפכ"ל: מ״מ המפכ״ל הודה לר׳ את״ן היוצא ניצב דורון ידיד על שהוביל את האגף בשנים האחרונות והטביע בו חותם, ואיחל למחליפו ניצב אבי אדרי הצלחה בתפקידו החדש: ״האתגר הגדול ביותר שלך כראש אגף התנועה יהיה שילוב נכון בין המשכיות וניסיון מצטבר, לבין התחדשות לאור השינויים החלים סביבנו. בטוחני כי תצעיד את האגף במקצועיות ובמסירות להמשיך להיות מערך חדשני, טכנולוגי וחכם המתאים עצמו ליעדי הארגון״.

ניצב דורון ידיד, שסיים את תפקידו אמר: "לפני למעלה משנתיים נכנסתי לתפקיד ראש אגף התנועה, בטקס הכניסה לתפקידי אמרתי, כי תאונות הדרכים אינם גזרה משמים, כשהיעד המשמעותי ביותר הינו אכיפה ממוקדת בעבירות מסכנות חיים ובריונות תוך שימוש באמצעי אכיפה יצירתיים. למעשה יצרנו הרתעה, לא היינו שגרתיים לאזרח ולאורך הזמן שינינו והשפענו. הבאנו לירידה מתמשכת מזה שנתיים במספר ההרוגים, בשנת 2017 ירידה של 13 הרוגים ובשנת 2018 ירידה של 48 הרוגים כשמרבית הירידה הינה בצירי המיקוד. אבי, בזכות ניסיונך במגוון תפקידים, היכולת האישית, המקצועית והפיקודית יובילו אותך להצלחה גדולה יותר, מאחל לך הצלחה רבה."

ראש אגף התנועה הנכנס, ניצב אברהם אדרי אמר: "אני מקבל עלי את הפיקוד על אגף התנועה היום "בדחילו ורחימו" מושג בארמית שפירושו ביראה ובאהבה גם יחד, ביראה מפני כובד השליחות שבפיקוד על אגף, שליבת עיסוקו היא הצלת חיים.

באהבה אדירה למשטרה ולשוטרים הנפלאים שלנו, ואוסיף גם בנחישות לממש את הציפייה ממני ובתפילה- שתצליח דרכנו המשותפת. האגף בהובלתי ימשיך את המדיניות הקיימת ואף יוסיף עליה בהתאם לצו השעה, בכדי להשפיע על תרבות מִשְתמשי הדרך, ביחד נפעל במגוון של אמצעים ושיטות להגברת ההרתעה, בפעילות ממוקדת, נחושה וּמושכלת שתביא לשינוי נורמות הנהיגה, הפחתת תאונות הדרכים וצמצום כמות הנפגעים וההרוגים".

ניצב אדרי הודה לראש האגף היוצא, ניצב דורון ידיד ואמר: אני מבקש להצדיע במעמד זה למפקד האגף היוצא, מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון ידיד, שכשמו כן הוּא לא רק ידיד וחבר קרוב, הוא גם איש משטרה משכמו ומעלה שהטיל לזירה המדממת של תאונות הדרכים בכבישים את כל הידע העצום שלו כשוטר והוביל כאן באגף שורה ארוכה של מהלכים שהגבירו ומיקדו את האכיפה- והביאו להישגים מרשימים.

דורון, אתה מתמודד עם אתגרים קשים ומורכבים בירושלים בימים אלו, ואני מניח שאתגרי התנועה נשמעים לך פתאום רחוקים... אבל אני בטוח שנהנה עוד שנים מהתשתית שהנחת כאן ומתפיסת הפיקוד שלך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר