הצהרה מפתיעה

גפני: אבקש מדרעי להשלים עם אלי ישי, בעד שימונה לשר

יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני מפתיע ואומר כי הוא בעד לבקש מראש הממשלה בנימין נתניהו למנות את יו"ר 'יחד' אלי ישי לתפקיד שר בממשלה והוסיף כי יבקש מדרעי להשלים עם ישי (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: יעקב נחומי, יונתן זינדל - פלאש 90. וידאו: ישראל כהן)

יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני השתתף בסוף השבוע בסימפוזיון שהתקיים במסעדה בפתח תקוה והפתיע עם הצהרה כי יסכים לדבר עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, בכדי שזה ימנה את יו"ר 'יחד' אלי ישי לתפקיד שר בממשלה הבאה, ובתנאי שלא יתמודד בבחירות.

בנוגע ל'מפץ החרדי' שלא יצא אל הפועל, אמר ח"כ גפני: "אני מספר את העובדות כמו שהן, הרב שך מעולם, מעולם, מעולם, לא אמר ללכת יחד עם ש"ס, הוא אמר להצביע ש"ס, אני זוכר שבאתי לפוניבז' והוא אמר, אף אחד לא שומע? תצביעו ש"ס.. שאלתי אותו, הראש ישיבה אמר לפני שבוע להצביע לאגודה, והוא אומר לי חזרתי בי. 4 שנים לפני הקמת דגל.

"השאלה אם ללכת עם ש"ס עכשיו, איננה שאלה מה הרב שך אמר, אלא נושא פרקטי, ואני לא בטוח שמבחינה פרקטית כולם היו מצביעים גם אשכנזים לרשימה המשותפת וגם הספרדים

באשר לאלי ישי אמר גפני: "אנחנו, גם אני, גם ליצמן גם אריה דרעי פועלים יחד ואנחנו בעזרת השם נמשיך לפעול יחד, אסור לנו לתת שאלי ישי ייצא ברשימה - יקח קולות של הימין, ושל החרדים, יאבד אותם - וכתוצאה מזה השמאל יעלה לשלטון, זה שלושתנו צריכים לפעול על מנת שזה יקרה"

כאשר נשאל על ידי המנחה העיתונאי שמעון ברייטקופף "מה אתה עושה כדי שזה יקרה", השיב פני "אני אדבר עם אריה דרעי שישלים איתו, 'דגל התורה' לא יכולה להציע שר בגלל שאין לה, אבל אני יכול לדבר עם ביבי שיתן לו"

ותעשה את זה?

גפני: "למה לא? אבל אני לא הולך לריב עם אריה דרעי עכשיו. אנחנו רוצים להתנהל יחד אחרת מה ייצא לנו מכל זה".

בהמשך שאל ברייטקופף: "האם חקירת ליצמן, תשפיע למשל אצלך על נושא פניות הציבור..".


גפני: "לא ישפיע, אני יגיד לך, אף אחד לא רומז שהוא (ליצמן) לקח משהו לעצמו, מה שאומרים שהוא עזר לאנשים שאת חלקם הוא לא מכיר, פנית אליו ואמרת לו יש לי חבר או קרוב שצריך לקדם את התור שלו בבית חולים והוא עשה, זאת מציאות, הוא וחיים יוסטמן.

"אין איזה האשמה כלפיו שמאשימים אישי ציבור אחרים, שהם לקחו לעצמם סיגרים שמפניות, לא מאשימים אותו בזה, ואני לא חושב שזה יבוא לכדי אשמה, הוא עזר לאנשים והוא אומר אני עזרתי לאלפי אנשים, אני לא חושב שזו עבירה על החוק. ואני חושב שהוא צודק".

צפו בוידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר