"למשוך באוזן"

המלצת ארדואן לנתניהו לחינוך בנו יאיר

נשיא טורקיה התרגז על יאיר נתניהו בעקבות דבריו כי הוא כובש ובירת טורקיה שמה "קונסטנטינופול" והגיב לנתניהו: "אם לא תחנך את בנך, יש לי אמצעי חינוך אחרים" (בעולם)

ארדואן (צילום: shutterstock)

נשיא טורקיה ארדואן יצא נגד בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, וקרא לראש הממשלה "לתפוס את אוזנו של בנו, ולמשוך אותה", בעקבות דבריו של יאיר, כי טורקיה היא הכובשת של צפון קפריסין, וכינוי של עיר הבירה של טורקיה - איסטנבול בשמה הקדום "קונסטנטינופול".

"ברצוני להזכיר כי איסטנבול היא למעשה עיר בשם קונסטנטינופול, שהייתה בירתה של האימפריה הביזנטית ומרכזה של הנצרות האורתודוקסית למעלה מאלף שנה לפני הכיבוש הטורקי", צייץ יאיר נתניהו בטוויטר.

ציוצו זה של נתניהו הבן, העלה את חמתו של המנהיג הטורקי, שאמר כי אם נתניהו לא יחנך את בנו, אזי, יש בידו אמצעים חינוכיים אחרים כדי לחנך את נתניהו הבן, וגם האב.

ארדואן תוקף את נתניהו: "רודן, רוצח ילדים"

ביום רביעי האחרון, תקף ארדואן את ראש הממשלה וכינה אותו "רוצח ילדים, רודן אכזר". הוא הוסיף ולעג על נתניהו באומרו כי "הגנב שעומד בראש ישראל עומד כעת למשפט על גניבה".

לדבריו, "נתניהו תקף אותי כי הוא מנסה לצבור פופולריות באמצעות הרשתות החברתיות בתקופת הבחירות. המאבק למען פלסטין יימשך עד נשימתנו האחרונה. במקום למנוע דיכוי מוסלמים נתניהו תוקף אותי כהשקעה בבחירות הקרובות".

בתגובה אמר נתניהו: "ארדואן הדיקטטור שמשליך עשרות אלפי מתנגדים פוליטיים לכלא, שמבצע רצח עם בכורדים וכובש את צפון קפריסין, מטיף לי, למדינת ישראל ולצה"ל, על דמוקרטיה ומוסר מלחמה. בדיחה. מוטב גם שלא יתעסק עם ירושלים בירתנו מזה 3,000 שנה. ארדואן רק יכול ללמוד מאיתנו כיצד לכבד את כל הדתות ולשמור על זכויות האדם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר