אחרי הירי לגוש דן

צה"ל מציג: אלו תוצאות תקיפת חיל האוויר ברצועת עזה

כמאה יעדי טרור ברצועת עזה הותקפו על ידי צה"ל בליל שישי בעקבות ירי הטילים לעבר גוש דן. כעת מציגים בצה"ל את התוצאות של חלק מהתקיפות נגד מטה הגדה והכוח הימי של חמאס. צפו (בארץ)

מטה הגדה, לפני ואחרי (צילום: דובר צה"ל)

צה"ל מפרסם הבוקר (ראשון) שלוש תמונות של "לפני ואחרי", של חלק מתקיפות צה"ל, בליל שישי, נגד יעדי טרור של ארגון החמאס ברצועת עזה, בתגובה לירי שני הטילים לעבר גוש דן.

בין התמונות, ההרס במטה הגדה של החמאס, שלפי צה"ל הינו הגוף האמון על הכוונת פעילי הטרור של חמאס באיו"ש וזאת באמצעות הובלת והכוונת פיגועים, בניית תשתיות טרור, העברת הנחיות לפעולות טרור, העברות כספים ומענה לוגיסטי למטרת פיגועים כנגד אזרחי ישראל.

בנוסף, הותקפו מתחמים צבאיים המשמשים את הכוח הימי המיוחד של חמאס. במתחמים אלו מוחזקות תשתיות הכוח הימי וכן משמשים ליצור אמצעי לחימה לטובת הכוח.

בין היעדים הנוספים שהותקפו - אתר הייצור המרכזי לאמצעי לחימה רקטיים תקניים ברצועה. מדובר באתר תת קרקעי ובו יכולת לייצור רקטות ברצועת עזה. בנוסף נתקפו מספר מתחמים צבאיים, בהם מתחם אימונים צבאי המשמש כמרכז של מערך הכלים האוויריים הבלתי מאויישים של חמאס בדרום רצועת עזה. כמו כן נתקפו מוצבים ומספר תשתיות תת קרקעיות. בתקיפה השתתפו מטוסי קרב, מסוקי קרב וכלי טיס של צה"ל.

כזכור, ביום שישי התגלו שרידים של אחת הרקטות מסוג M-75 שנורתה לעבר גוש דן, בשטח בית הספר החקלאי 'מקווה ישראל', ליד חולון.

הרקות נורו ביום חמישי בלילה, דקות לאחר השעה 21:00. אזעקה נשמעה בתל אביב, בבני ברק, בבת ים, ברמת גן, בגבעתיים, בגבעת שמואל, בחולון ובראשון לציון.

בצה"ל ציינו כי לא בוצע יירוט. ביום שישי, כאמור, אותרו שרידי רקטה ליד חולון. הרקטה השנייה, לפי ההערכות, התפרקה באוויר. בצה"ל מעריכים כי שיגור שתי הרקטות מקורו בטעות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר