דרישה מרובינשטיין להשיב מאות אלפי ש"ח

עו"ד איתמר בן גביר, דורש ממשרד הפנים בשם תושב העיר לחייב את ראש עיריית ביתר עילית, מאיר רובינשטיין, להשיב מאות אלפי שקלים שהוציא מקופת העירייה (חדשות חרדים)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: דוד כהן, פלאש 90)

עו"ד איתמר בן גביר, פנה במכתב דרישה למנהלי מחלקות אכיפה, בקרה וחיוב אישי במשרד הפנים, לחייב את ראש עיריית ביתר עילית, מאיר רובינשטיין, להשיב מכיסו מאות אלפי שקלים.

לפי המכתב הארוך והמנומק, המתפרס על פני 214 עמודים, רובינשטיין חשוד לכאורה בהוצאת כספים שלא כדין לשם רכישת רכב פאר, מעבר למותר, רכישת 11 פלאפונים על שמו, פרסום מודעות ומגזינים המהללים את פועלו, כמו גם חלוקת מתנות, וכל זאת מקופת עיריית ביתר עילית.

יוזם הפניה, תושב העיר העומד בראש ועד הורים לחינוך מיוחד בעיר, ר' אלי זלמנוביץ אומר: "מסתבר שידו של רובינשטיין קלה בכל הנוגע לטובתו האישית. בעוד ילדי החינוך המיוחד סובלים בקרוואנים, הוא מרשה לעצמו לנסוע ברכבי פאר. בעוד שיש כסף בעיריית ביתר עילית לפינוקים ומתנות, מחזיק מאיר רובינשטיין כמעט 3 מליון שקל לחינוך המיוחד בעיר. חוב שנצבר משנת תשע"ג ועד היום".

עו"ד איתמר בן גביר אמר: "אנו עומדים מאחורי המכתב וסבורים כי משרד הפנים צריך להורות למאיר רובינשטיין להחזיר לציבור את הכספים שהוצאו לכאורה שלא כדין.

על משרד הפנים להיכנס לקרביים של עיריית ביתר עילית ולבצע חקירת עומק לתלונות שהצטברו במשך שנים ארוכות אודות התנהלות בלתי תקינה ומושחתת של בכירים בעירייה העושים בכספי הציבור ובנכסי העירייה כבתוך שלהם".

תגובת העירייה לא נמסרה עד למועד פרסום הכתבה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר