טרור איראני?

איראנים זייפו דרכונים ישראלים - בארגנטינה

גבר ואישה איראנים נכנסו לארגנטינה עם דרכונים ישראלים על שם משפחת 'טולידאנו'. לאחר בדיקת האינטרפול בשיתוף ישראל, הם נעצרו וטענו כי הם בכלל אדריכלית וצלם (בעולם)

יוני גבאי | כיכר השבת |
הדרכון של האישה (צילום: מתוך טוויטר)

גבר ואישה איראנים, נעצרו במהלך סוף השבוע בארגנטינה, לאחר שהגיעו בטיסה מספרד לבואונוס איירס שבארגנטינה, כשהם נכנסים למדינה עם דרכונים ישראלים מזויפים, עם שם המשפחה טולידאנו, השבוע יציינו את הפיגוע בשגרירות ישראל בבואנוס איירס שם נהרגו 29 בני אדם.

שני החשודים האיראניים הם סאג'ד נסראני, ומשורה סאבזלי, שניהם באזור גיל ה-30 לחייהם, נכנסו לפני חמישה ימים לארגנטינה, הגבר מכונה בדרכון - נתנאל טולידאנו, והאישה - רבקה טולידאנו. הפקיד במעבר הגבול גילה שהדרכונים מזוייפים, אך הם בכל אופן שוחררו, והם עדכנו את 'האינטרפול' בפרטי המקרה.

הדרכון של הגבר

לאחר שהמידע הגיע לישראל, תוך שעות ספורות עדכנו הישראלים את עמיתיהם הארגנטינאים, כי הדרכונים של האיראנים גנובים, ולפי מספרי הדרכון הם שייכים לאזרחים ישראלים בשם: דוד ובריג'ט אסולין, ובנוסף,התגלה כי אין קשר בין טביעות האצבע והתמונות של החשודים לבעלי הדרכון האמיתיים, וכמובן "השגיאות כתיב" שהופיעו בעברית.

היחידה ללוחמה בטרור הארגנטינאית התגייסה לתפוס את החשודים, וכשמצאו אותם בבית מלון בבואנוס איירס, הם הזדהו בפניהם כאדריכל וכצלמת, אך טרם התברר מה הסיבה בגינה הם זייפו את הדרכונים, ולמה בכלל הם נכנסו לארגנטינה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר