דיווח

החידושים בוואטסאפ: דפדפן וחיפוש תמונות

בגירסה הצפויה להתעדכן בקרוב, אם תלחצו על לינק, היא תיפתח לכם בתוך דפדפן מובנה ולא יפנה לדפדפנים חיצוניים כמו היום. בנוסף, יתאפשר לחפש תמונות דרך גוגל (דיגיטל)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

בקרוב, וואטסאפ תשיק דפדפן מובנה פנימי, על מנת שיתאפשר לחברת פייסבוק שרכשה את אפליקציית ההודעות הפופולרית לאסוף מידע על הגולשים - כך חושף אתר WAbetainfo, הנחשב למקור אמין, שכבר חשף בעבר מספר פיתוחים צפויים.

וואטסאפ אומנם מתחייבת לשמור על הפרטיות ולא לאסוף מידע על בסיס ההודעות שאתם שולחים או מקבלים, אך מעולם לא התחייבה לשמור על אותה הפרטיות כאשר אתם גולשים דרך האפליקציה ברשת.

מאות מיליוני לינקים משותפים בוואטסאפ, וכיום, כאשר לוחצים על לינק, הוא מפנה לדפדפן חיצוני. עם שחרור העדכון האחרון, לחיצה על הלינק תפנה לדפדפן מובנה פנימי, כפי שקורה כיום כאשר לוחצים על לינק באפליקציית פייסבוק.

חידוש נוסף, כחלק מהמלחמה במפיצי פייק ניוז, תאפשר לכם לחפש תמונה שקיבלתם בוואטסאפ ישירות דרך "גוגל תמונות", כך שתדעו האם התמונה אמינה, היכן צולמה ומתי.

על פי הדיווח המשמעות היא, כי החיבור בין האפליקציה הפופולרית לגוגל תביא לשתי החברות המתחרות אפשרות לעקוב אחרי הרגלי החיפוש שלכם ברשת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר