הפיגוע באריאל

המצוד אחר המחבל נמשך; נשקפת סכנה לחיי שני פצועים

צה"ל והשב"כ ממשיכים במרדף אחר המחבל שרצח ישראלי ופצע שניים נוספים בצומת אריאל ונמלט לכפר בורקין • מצבם של שני הפצועים ממשיל להיות קשה ואנוש ונשקפת סכנה מידית לחייהם (ארץ)

ב. ניסני | כיכר השבת |
המרדף אחר המחבל (צילום: דובר צה"ל)

צה"ל והשב"כ ממשיכים בשעה זו (ראשון) במרדף אחר המחבל שרצח הבוקר ישראלי ופצע שניים נוספים בצומת אריאל ונמלט לכפר בורקין. בחיפושים משתתפים אנשי שירות הביטחון הכללי.

בתוך כך, בבית החולים בלינסון ממשיכים להלחם על חייהם של שני הפצועים הנוספים בפיגוע. מצבו של הפצוע אנוש ללא שינוי, מאושפז בטיפול נמרץ. הפצוע קשה מאוד יצא מחדר ניתוח ועבר לטיפול נמרץ. עדיין נשקפת סכנה לחיי שני הפצועים.

נשיא המדינה ראובן ריבלין הגיע בצהריים, יחד עם סגן שר הבריאות יעקב ליצמן, וביקר את משפחות הנפגעים.

הנשיא ריבלין אמר בתום הביקור: "הטרור לא ירפה את ידינו. לא נחדול ממאבקנו העיקש בו, ונגדע את ידי הרוצחים המתועבים. בשעה קשה זו אני מחזק את משפחות הפצועים בביה"ח בלינסון.

"אני מבקש לחזק גם את הצוותים הרפואיים על עבודתם המסורה ואת כוחות הביטחון הדולקים אחר המחבל ומסייעיו. אין לי ספק כי נשיגם ונמצה איתם את הדין.

ליצמן הוסיף: "מדובר בפיגוע רצחני שביצעו מחבלים מתועבים צמאי דם. סומך על רה”מ ושר הבטחון, על כוחות הביטחון וצהל שישימו ידיים על הרוצחים. משתתף בצער המשפחה ומאחל רפואה שלמה לנפגעים בעזרת השם”.

“ביקרתי את הפצועים ובני משפחותיהם בבית החולים. ראיתי מקרוב את הטיפול המסור בהם מצד צוותי הרפואה בבי”ח ואני משבח אותם על תושייתם לטובת הנפגעים”.

נשיא המדינה וסגן השר ליצמן מבקרים את משחות הפצועים, היום

מוקדם יותר הותר לפרסום כי הרב אחיעד אטינגר (47), תושב עלי שבבנימין ואב ל-12 ילדים, הוא האזרח שנפצע באורח אנוש בפיגוע המשולב. משפחתו מבקשת מהציבור להרבות בתפילה לרפואתו: הרב אחיעד אהוד בן כרמית.

כזכור, שלושה בני אדם נפגעו הבוקר בפיגוע ירי מתגלגל בשומרון, אחד מהם נהרג, אדם נוסף נפצע במצב אנוש והשלישי במצב קשה. כוחות צה"ל מנהלים מרדף נרחב אחר המחבל שביצע את הפיגוע ונמלט.

מתחקיר ראשוני של צה"ל עולה כי בסביבות השעה רבע לעשר בבוקר, מחבל תקף חייל בצומת אריאל - החייל נפגע, המחבל חטף את נשקו של החייל וביצע ירי אל עבר אזרחים.

המחבל ביצע ירי לשלושה רכבים בצומת, בירי הראשון נפצע אזרח, בירי השני אין נפגעים ובירי השלישי אזרח יצא מהרכב, המחבל לוקח את הרכב ונמלט.

מצומת אריאל המשיך המחבל בנסיעה לצומת גיתי אבישר, כשלאורך הדרך הוא מבצע ירי מהרכב לצומת - וגם שם יש נפגעים, כפי הנראה חייל נוסף שנפגע.

לאחר מכן המחבל נסע עם הרכב לכיוון ברוקין, שם הוא נוטש את הרכב בכניסה לכפר וכרגע מתבצע מרדף נרחב בשיתוף כוחות מיוחדים, שב"כ ומשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר