"כיכר הייטק"

איש השיווק של השנה בהייטק: "מייסד 'אפל' מתקשר אליי כשהוא בא לארץ"

הטכנולוגיה האהובה עליו היא מזלטי"ם ורחפנים, יש לו קשר אישי עם מייסדי אפל, והוא גם מספיק למסור שיעור תורה בשידור חי • הכירו את האיש המרתק בעולם ההייטק (טכנולוגיה, הייטק)

(מנהל אולפן: אריאל ליבא)

הלל פולד הוא האיש שכאשר המייסדים של אפל באים לביקור בארץ, דבר ראשון שהם עושים הוא להרים אליו טלפון. עם עשרות מיליוני קוראים וצופים מידי שבוע בבלוגים שהוא כותב ובוולוגים שהוא מצלם - מתארח פולד באולפן כיכר השבת בתכנית "הייטק בכיכר" לראיון מיוחד וססגוני על שגרת יומו המעניינת, וגם על הקשר שלו לדף היומי עליו הוא לא מוותר על אף עיסוקיו הרבים.

פולד הוא בהחלט אדם מרתק. כאחד שמוביל את אסטרטגיות השיווק לסטארטאפים וחברות טכנולוגיות המובילות בעולם, מצליח הלל לצלם תכניות וולוג (vlog) יומית רק מהפגישות המעניינות שלו מידי יום עם בכירים בעולם ההייטק. בראיון מיוחד באולפן 'כיכר הייטק', משתף אותנו הלל פולד בקידוש השם שעושה בעולם העסקים כשרואים אדם דתי שמאיר פנים לכל אדם, ומספר על אנשים שחוזרים בתשובה רק מהרושם שמשאיר.

במסגרת העזרה שלו לאנשים, הלל מוצא למאות אנשים משרות נחשקות בהייטק ללא תשלום, ובלילה, כשכבר סיים את שיגרת יומו המלאה, מוצא זמן להעביר בשידור חי - למאות אלפי צופיו - את הלימוד היומי שלו ברשתות החברתיות.

הטכנולוגיה האהובה עליו היא מזלטי"ם ורחפנים - איתם הוא אף משתמש עבור צילומיו הרבים. וכמו כל יהודי טוב, גם הלל מקשר את כל עבודתו ועיסוקיו בסוף לדת.

ב"כיכר הייטק" מתארחים מידי שבוע מומחי טכנולוגיה, יזמים סדרתיים, משקיעי הון סיכון, ומנהלי קהילות הייטק, שידברו על כל מה שחדש בעולמות הללו, וכמו תמיד - יש קשר לעולם החרדי.

את התכנית מגישים ישראל גרוס מייסד שותף בחברת L7 Defense חברת הייטק גלובלית שמספקת פתרון הגנה מתקיפות סייבר לממשלות, בנקים וארגונים גדולים. ואברהם רפאל - חובב טכנולוגי, יזם ומשקיע.

צפו בפרק המלא:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר