בריטניה

דיווחים: העסקן הקנאי קיבל איומים בטלפון

שרגא שטרן, עסקן בקהילה החרדית של לונדון, צולם עם מנהיג ה'לייבור' ג'רמי קורבין כשזה האחרון הותקף במסגד • לפי הטענות, אלמוני התקשר מחסוי ואיים: "תיזהר לך" (חרדים)

יוחנן בלייך | כיכר השבת |
שרגא שטרן (צילום: באדיבות המצלם)

עסקן חסידי בבריטניה קיבל איומים בטלפון, על רקע תמיכתו בג'רמי קורבין - כך נטען בדיווח באתר Skwawkbox.

שרגא שטרן, עסקן מרכזי בקהילות החרדיות השמרניות והקנאיות בלונדון, צולם לצד קורבין - מנהיג סיעת ה'לייבור' השמאלנית והאופוזיציה הבריטית, לאחר שזה האחרון הותקף בעת ביקור במסגד בבירה.

כזכור וכפי שדווח ב'כיכר השבת', קורבין יצא אז לצפון לונדון כדי לסייר באתרים מוסלמיים. במהלך ביקור במבנה מסגד ובית תמחוי בצפון לונדון, יידה לעברו אחד הנוכחים ביצה, ככל הנראה על רקע סוגיית הברקזיט המסעירה בתקופה האחרונה את הממלכה.

דיווחים אחרים מתארים כי התוקף אף היכה באגרופו את קורבין, שלא נפגע כלל באירוע.

קבוצת עסקנים חרדיים פגשה מאוחר יותר את קורבין, כהבעת תמיכה של הקהילה החרדית בו. הקבוצה, שהצטלמה עם המנהיג ועם בני הקהילה המוסלמית, כללה גם את שטרן.

עסקנים חרדיים עם קורבין (צילום: באדיבות המצלם)

לפי אתר Skwawkbox, המשתייך לשמאל הבריטי ותומך בקורבין, שטרן קיבל בעקבות כך איומים אנונימיים באמצעות הטלפון, והוגשה תלונה במשטרה.

אלמוני שחייג לעסקן החסידי יום לאחר שהתמונה פורסמה, אמר לו בטלפון: "רואים אותך בתמונה עם ג'רמי קורבין. תתבייש! תיזהר לך".

כזכור וכפי שמדווח מעת לעת ב'כיכר השבת', קורבין ומפלגתו הואשמו על אמירות אנטישמיות רבות והזדהות עם מחבלים. בשל כך איבדה המפלגה תומכים רבים בקהילה היהודית ובכלל.

אם כי רבים בקהילות החרדיות, בעיקר בחוגים הקנאיים יותר, נוטים לתמוך בקורבין כדי לא לשרוף גשרים עם מי שיתכן שיהיה ראש ממשלת בריטניה הבא. מכתב רבנים בנושא אף תקף את תוקפי קורבין - ביניהם רבה הראשי לשעבר של בריטניה, הרב לורד יהונתן סאקס.

יוזכר כי שרגא שטרן אף שיגר בעבר מכתב לראש עיריית לונדון, סאדיק קאן, בו ביקש ממנו שלא להשתתף בכנס של 'ועד שליחי הקהילות' של בריטניה, בשל המדיניות נגד קורבין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר