צפו בתגובה

גפני: "עוד נתחרט על הסמכות של ביהמ"ש"

בתגובה לפסילתו של מיכאל בן ארי על ידי בית המשפט העליון, אומר ח"כ משה גפני כי "שופטי ביהמ"ש העליון התעלו על עצמם, החליטו שהעם לא בוחר בו - כיוון שהם העם" (פוליטי)

בן ארי וגפני (צילום: הדס פרוש ונועם רבקין פנטון, פלאש 90)

יו"ר סיעת דגל התורה, ח"כ משה גפני, מגיב לפסילתו של מיכאל בן ארי על ידי בג"צ הערב (ראשון), ותוקף את הסמכויות שניתנו לבית המשפט העליון.

בסרטון שהופץ מטעמו של גפני, הוא אומר, כי "מפסיקה לפסיקה של בית המשפט העליון, מתברר שצדקנו כבר לפני עשרות שנים, כשאמרנו שאין סמכות לבית המשפט העליון להתערב בדברים של מצפון, ערכים ונושאים שהם דת ומדינה.

"הפעם, שופטי בית המשפט העליון התעלו על עצמם בכך שהחליטו שהעם לא בוחר בו, כיון שהם העם. מי שמתאכזב היום מבית המשפט, שישמע את מה שאמרנו אז, שאם נאפשר לבית המשפט את הדבר הזה הוא יעשה כרצונו וינהל את המדינה לחלוטין.

"הדבר הזה הוא דבר חמור. אנחנו עוד נתחרט על הסמכות הרבה שנתנו לבית המשפט העליון ונצטרך לשקול את כל הנושא הזה מחדש", אומר גפני הערב.

גם סגן השר מאיר פרוש הגיב לפסילה. לדבריו, "בג"צ קבע שאין להתחשב ברצון הבוחר. אבל אם לא נתעשת, הוא לא יסתפק רק בפסילה, אלא גם יתערב וימנה מועמדים לכהונה בכנסת מכל המפלגות ובכך ישלים את המהפכה שלו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר