'מאור הצבי'

האם נערי ישראל ילכו בדרך הישרה: תלוי בנו

שכונת פסגת זאב משופעת בבני נוער מכל הגוונים, ואנו נותנים מענה קריטי לבני הנוער שנסחפים לבילויים מסוכנים: שמנו לנו למטרה להקים עבורם בית נוער • עזרו לנו (חרדים)

(צילום: 'מאור הצבי' • תמונה: הדס פרוש, פלאש 90)

שכונת פסגת זאב משופעת בבני נוער מכל הגוונים - הזקוקים למענה קריטי עבור שעות הפנאי. שעות אלו הן גורם מתזמן לבילויים מסוכנים, עם השפעות סביבתיות.

אנו, ב'מאור הצבי', שמנו לנו למטרה לטפל בבני הנוער, ומקימים עבורם בנין ובית נוער.

אנו נכנסים כעת ל-36 שעות התרמה, כדי להציל את הנערים!

והנה מכתב מרגש ששלחה לנו ורד כהן, בתו של צביקה כהן שעל שמו נפתחה העמותה:

"לפני 15 שנה, עוד לפני שנולדתי, אבי צביקה כהן נרצח בפיגוע דמים בכיכר הדוידקה על ידי בני עוולה. אבא, שהחליט ביום זה להפתיע את אמא, עמד בתחנה - וניסה לעלות לאוטובוס, אך הנהג סגר את הדלת.

"אבי היה נחוש להיכנס לאוטובוס: הוא דפק בדלת כדי שיפתחו לו. הנהג פתח, הוא נכנס - וכמה שניות אח''כ המחבל הארור פוצץ עצמו ואבי מצא את מותו במקום.

אני לא זכיתי להכיר את אבי, אלא רק דרך התמונות. אני שנים גדלה יחד עם אמא. כשאני נמצאת הערב איתכם, אני מתרגשת מאוד. מתרגשת שמנציחים את אבי הי''ד.

"כבר 11 שנים ש'מאור הצבי' עסוקים בהדרכה והכוונה של בני נוער, פותחים להם את הלב ומעניקים להם אוזן קשבת במשך כל השנה. ועתה אני מביטה החוצה, מעבר לקרוואן, ואני רואה ברוך השם את הבניין. בניין שנבנה במהירות, ושם ימשיכו ויעצימו את פעילות הנוער לזכרו של אבי. זאת נחמתי! לראות את נערי ישראל הולכים בדרך הישרה והנכונה מתוך הדרכה והכוונה אמיתית.

"אני מודה לכם הערב על הרצון שלכם לעזור, ולהרים תרומתכם על מנת שנוכל לסיים את הבניין כמה שיותר מהר. תודה רבה", מסיימת ורד בהתרגשות.

לתרומה ולשותפות בפעילות הקודש הזו - לחצו כאן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר