מסיבת עיתונאים

בן ארי: "מבקשים לדכא את זעקת הטבוחים, לרצוח את בני"

מתקפה חריפה על ה'חונטה' של בית המשפט העליון, על פרקליט המדינה ניצן, על היועץ המשפטי ועל עופר כסיף ובל"ד שאושרו • ראשי 'עוצמה יהודית' - במסיבת עיתונאים זועמת במיוחד (פוליטי)

בן ארי, בן גביר וברוך מרזל במסיבת העיתונאים (צילום: חיים גולדברג - כיכר השבת)

במסיבת עיתונאים שקיימו בכירי 'עוצמה יהודית', בעקבות פסילת המועמד מיכאל בן ארי על ידי בג"צ, תקף המועמד שייקח את מקומו - עו"ד איתמר בן גביר - את מערכת המשפט.

"לצערנו, מאד חששנו מהרגע הזה, קיווינו שהגרוע הזה לא יגיע. אנחנו כמובן מתמודדים בבחירות האלו, והניצחון הזה של מערכת המשפט, של שי ניצן, של מנדלבליט - יהיה ניצחון זמני", אמר בן גביר.

"היום הזה הוא יום שחור לדמוקרטיה. כמה סמלי שדווקא ביום כזה, שרוצחים חייל, דווקא ביום כזה בית המשפט העליון מתיר לעופר כסיף, שתמך בטבח כזה, לבל"ד, לאיימן עודה, לאחמד טיבי, שסירבו לגנות רצח של חיילים ומתיישבים, כמה סמלי שביהמ"ש העליון מאפשר להם להתמודד לכנסת בשם חופש הביטוי, ופוסל את בן הברית שלי - את יקירי, ד"ר בן ארי.

"זהו אותו בית המשפט שהתיר לזועבי ובשארה אחר פעם, אחר פעם ואחר פעם להתמודד בבחירות לכנסת, בשם הדמוקרטיה ובשם חופש הביטוי - אבל פתאום, כשמדברים על ד"ר בן ארי, אין חופש ואין ביטוי. ההחלטה הזו של בית המשפט העליון, תיזכר בהיסטוריה של מדינת ישראל כהחלטה חמורה, כהחלטה שסותמת פיות, וכהחלטה שפגעה פגיעה אנושה בדמוקרטיה הישראלית".

"תהיה לנו בעיה קשה להמשיך וללכת ולהתמודד בבחירות, אנחנו הצבנו לחברינו ב'איחוד מפלגות הימין' מספר דרישות, אני חושב שהן מאד מאד לגיטימיות, אנחנו מביאים איתנו כ-100-150 אלף מצביעים, שרוצים אחרת, שרוצים ש'עוצמה יהודית' תהיה בפנים", אמר בן גביר.

בן ארי עצמו אמר במסיבת העיתונאים, כי "יש פה חונטה משפטית לצערנו הרב, שלקחה את השלטון לידיה. מי שהוביל את זה זה מנדלבליט, שאמר שנגד בל"ד אין לו שום דבר".

"הבאנו ראיות שבל"ד ועופר כסיף אומרים לפגוע בילד שלי, שכרגע שומר בחברון, חייל לוחם 'גבעתי', עופר כסיף מטיף לרצוח את הבן שלי. אז הוא בפנים, ואני - אותי הם פוסלים. הם מבקשים לדכא את זעקת הטבוחים".

"אני אמשיך להנהיג. יש אחרינו דור שלם עם הראש למעלה, למען ניצחון ולמען עם ישראל, ומנדלבליט ושי ניצן צריכים לדעת שיהיה כאן סוף לחונטה המשפטית – יהיה כאן משפט צדק. אני רוצה לתת עוצמה לצה"ל, ולא חולשה לצה"ל - ובגלל זה פוסלים אותי", אמר בן ארי.

לדברי אנשי עוצמה, "במצב שנוצר כמאה אלף בוחרי עוצמה מרגישים ממורמרים ופגועים, וברור שאם לא יינתן מענה הולם יתקשו בוחרי עוצמה להגיע לקלפי, דבר שיסכן את גוש הימין".

בין היתר הדרישות שהציבו אנשי עוצמה הערב, מלבד תפקיד שר לברוך מרזל, קידומו של עו"ד בן גביר למקום החמישי ברשימה המשותפת, הבטחה כי בן גביר יהיה יו"ר ועדת חוקה בין אם עוצמה יהודית תהיה חלק מהקואליציה או חלק מהאופוזיציה, וקיומה של ההבטחה לחברותו של בן גביר בוועדה למינוי שופטים.

גורמים בעוצמה אומרים הערב, כי "הדרישות שהופנו הערב הן דרישות לגיטימיות, ובסיסיות ולאור ההחלטה האומללה של בג"צ, אך טבעי הוא לאפשר לשר מעוצמה ולעו"ד בן גביר לפעול בתחום המשפט ולהביא לשינוי אמיתי שלצערנו לא התרחש בתקופת כהונתה של איילת שקד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר