הפיגוע המשולב

נמשך המצוד אחר המחבל; חשש לחייהם של שני הפצועים

כוחות צה"ל ממשיכים גם הבוקר (שני) את המצוד אחר המחבל שביצע את הפיגוע המשולב ועצרו את אחיו לחקירה. במקביל, בבית החולים עדיין קיים חשש לחייהם של שני הפצועים מהפיגוע (אקטואליה)

החיפוש אחר המחבל (צילום: דובר צה"ל)

כוחות צה"ל ממשיכים גם הבוקר (שני) את המצוד אחר המחבל שביצע את הפיגוע המשולב אתמול בשומרון. במקביל, בבית החולים עדיין קיים חשש לחייהם של שני הפצועים מהפיגוע.

שני הפצועים המאושפזים בבית החולים 'בילינסון' בפתח תקווה מטופלים ביחיה לטיפול נמרץ בבית החולים, אחד מהם במצב אנוש ונשקפת סכנה לחייו.

הפצוע השני מאושפז במצב קשה מאוד, הוא מורדם ומונשם. אתמול, כך נמסר מבית החולים, הוא עבר ניתוח מציל חיים ועדיין קיים חשש כבד לחייו.

הלילה, ערכו כוחות צה"ל חיפושים בביתו של המחבל שביצע את הפיגוע - עומר אבו לילה, בן 19 מהכפר זאוויה, שבנפת סלפית. במקום נעצרו מספר פלסטינים בחשד שסייעו למחבל או שלא מנעו את הפיגוע. בין העצורים גם אחיו של המחבל, אביו נחקר.

פעילות לילית בכפרים (צילום: דובר צה"ל)

במסגרת הפעילות, מיפו הכוחות את בית המחבל לצורך בחינת אפשרות הריסתו, ביצעו סריקות נרחבות ובידוקים בכניסות וביציאות לכפרים.

במקביל, משולבים של צה"ל, שב"כ מג"ב ומערכת הביטחון ממשיכים במצוד אחר הרוצח ומגבירים את הלחץ סביב הכפרים בורקין ואדיק.

בנוסף, במהלך הלילה עצרו לוחמי צה"ל וכוחות שב״כ, מג"ב ומשטרת ישראל באיו"ש שמונה מבוקשים החשודים במעורבות בפעילות טרור, טרור עממי ובהפרות סדר אלימות לעבר אזרחים וכוחות הביטחון. החשודים הועברו לחקירת כוחות הביטחון.

הפעילות אתמול

כמו כן, במהלך הלילה הושלכו שני מטעני צינור לעבר כוח צה״ל שפעל בעיר ג׳נין שבמרחב החטיבה המרחבית ״מנשה״. אין נפגעים ולא נגרם נזק.

הלווייתו של סמל ראשון גל קיידאן ז"ל שנרצח בפיגוע תתקיים הבוקר בשעה 11:00 בבית העלמין הצבאי בעיר מגוריו באר שבע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר