"אלימות לחינם"

נתן מכות לשומר בעקבות תשלום על החניה

תושב בת ים בן 27 חשוד כי בעקבות מריבה שהייתה לו עם שומר בחניון בראשון לציון בגין התשלום, הוא יצא מרכבו והיכה אותו בכל חלקי גופו עד שהשומר איבד את ההכרה (אקטואליה)

משלם בחניה (צילום: shutterstock)

כתב אישום הוגש בשבוע שעבר נגד נהג רכב מבת ים, שסירב לשלם על החניה מראש, לאחר שהשומר במקום סירב להכניס אותו לחניה, הוא היכה אותו באלימות בכל חלקי גופו, והפיל אותו לרצפה ע"י אגרוף עוצמתי בלסת.

בתחילת החודש הנוכחי הוגשה תלונה למשטרת ישראל על נהג שהיכה שומר בכניסה לחניון, ולאחר מכן נמלט, הנהג תושב בת ים בן 27, היה ברכבו עם עוד נוסעת, והם הגיעו לחניון הממוקם ברחוב רוטשילד בראשון לציון. כשרצו להיכנס לחניון ביקש מהם 'שומר החניון', לשלם את תשלום החניה מראש.

החשוד, שלא היה מעוניין לשלם מראש, יצא מהרכב, והתקרב לשומר בתנועה מאיימת וסימן לו לשתוק. השומר ביקש ממנו להתרחק והוסיף כי אם לא ישלמו יזמין את המשטרה.

בתגובה החשוד, היכה את השומר במכת אגרוף בלסת והפיל אותו לרצפה. השומר איבד הכרתו ובעודו שוכב על הרצפה, המשיך הנאשם להכותו ללא רחמים, בראשו ובשאר חלקי גופו. לאחר מכן עזבו החשוד והנוסעת את המקום, בעוד השומר שוכב על הרצפה פצוע.

משטרת ישראל הצליחה לעצור את החשוד, והגישה תביעה, עם כתב אישום בעניינו ובקשה למעצר עד תום ההליכים בגין תקיפה הגורמת חבלה ממש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר