תכנן פיגוע?

סמוטריץ שוקל לתבוע: אילן כינה אותו מחבל

סגן ראש השב"כ לשעבר המתמודד כיום ב'כחול לבן' טען כי סמוטריץ' תכנן לפוצץ מכוניות בנתיבי איילון לפני ההתנתקות. הח"כ בתגובה, הכחיש והאשים את אריק שרון (חדשות, פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
סמוטריץ' (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

"בזמן ההתנתקות הוא רצה לפוצץ מכוניות נוסעות בכביש איילון, בשיא הפקקים עם נפט. תפסנו אותו עם 700 ליטר של חומר" - כך האשים סגן ראש השב"כ לשעבר, יצחק אילן את ח"כ בצלאל אילן.

דבריו של אילן, המתמודד כיום לכנסת במסגרת רשימת כחול לבן לכנסת, צוטטו בחדשות 13. בחוג בית הוסיף, "אני חקרתי אותו. הוא היה מחבל. הוא אמנם יהודי אבל מחבל".

הוא הוסיף, "כמו אחרון העבריינים, שלושה שבועות הוא שומר על זכות השתיקה. חבר'ה, הוא מסתיר את זה, לא תמצאו את זה בשום מקום. שלושה שבועות הוא שמר על זכות השתיקה".

בתגובה מסר ח"כ בצלאל סמוטריץ', יו"ר מפלגת האיחוד הלאומי כי "מדובר בברברן שכל אחד גדול ואני מקווה שהוא לא מעיד על כל הביטחוניסטים שמקשטים את רשימת הבלגנץ. אין ולא היה לי קשר לשום 700 ליטר ומחזור של שקר שוב ושוב לא הופך אותו לנכון. אני מבין שמר גנץ לא מסוגל להגיע לעימות ולכן שולח את כלבלביו לנבוח".

"מעצרי על ידי השב"כ הוא כתב אישום חמור נגד הארגון הזה, ששימש כזרוע פוליטית של שרון, לביצוע דה לגיטימציה לכל מי שהתנגד למהלך האנטי דמוקרטי הזה", הוסיף סמוטריץ'.

הוא הוסיף, "אני גאה מאוד על חלקי במאבק נגד הגירוש, שהיה מאבק דמוקרטי ולגיטימי לחלוטין ולראיה מיד אחרי הגירוש שוחררתי לביתי מבלי שאפילו הוגש נגדי כתב אישום".

בראיון הבוקר לאראל סג"ל אמר סמוטריץ', ""אני מתלבט אם לתבוע תביעת דיבה. האיש הזה לא שווה יחס. אני מתנצל בפני מגורשי גוש קטיף שלא הצלחנו למנוע את האיוולת הזו. אני מבטיח לעשות הכל כדי שדבר כזה לא יחזור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר