"מקעקע את הישיבות"

הגר"ד כהן נגד ערבי שירה חרדים: "צלם בהיכל"

ראש ישיבת 'חברון' הגר"ד כהן יצא במתקפה חריפה נגד 'ערבי שירה' לחרדים והתבטא: "לא היה כדבר הזה ולא יהיה כדבר הזה. אם הרב שך היה קם היום הוא היה קורע קריעה" (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הגר"ד כהן (צילום: פלאש 90)

ראש ישיבת 'חברון' וחבר מועצת גדולי התורה של 'דגל התורה' הגאון רבי דוד כהן יצא אמש (ראשון) למתקפה חריפה נגד ערבי שירה שנערכים באווירה חרדית לבחורי ישיבות אותם הוא הגדיר: "צלם בהיכל".

"חייב להיות פיקוח שכל הפעילות התורנית של הנציגים בעירייה ייעשה בדרכי תורה". פתח הגר"ד כהן את דבריו בכנס 'איגוד בני הישיבות' והוסיף: "לא בכל המנהלים הקהילתיים יושבים אנשים משלנו. יש אנשים שלא לומדים בישיבות ומכנים עצמם חרדים שנמצאים שם".

בשלב זה החריף ראש הישיבה את הטון נגד הערב שירה שנערכים באווירה חרדית: "ערב שירה לישיבה בוחרים זה מקעקע את עולם הישיבות. לא היה כדבר הזה ולא יהיה כדבר הזה. אם הרב שך היה קם היום הוא היה קורע קריעה.

"לראות מודעה של ערב שירה עם שלושה ענקי זמר באולמי תמיר.. רוצים לשמור על נקיות הדברים רק אם נתאחד להוביל את הנושאים שדרשנו אותם ועמדנו עליהם".

הגר"ד כהן אף תקף השתתפותם של חרדים במרתון שנערך בסוף השבוע: "היה מרתון, הבוס של ה'מנהל החרדי' שמחלק כספים והוא רץ ועושה מרתון, לא ייתכן כדבר הזה".

ל'כיכר השבת' נודע כי בכירים ב'דגל התורה' שהוזמנו לאירוע נעדרו. בין היתר חבר ועדת הרבנים של 'דגל התורה' הגאון רבי יוסף אפרתי וסגני ראש העיר אליעזר ראוכברגר וישראל קלרמן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר